يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۵۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۳۰ آبان ۱۴۰۰
دکتر مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات با ارسال پیام های جداگانه انتصاب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور: دکتر مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات با ارسال پیام های جداگانه انتصاب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را تبریک گفت.

بذرپاش در این پیام‌ها، با تبریک صمیمانه انتصاب اعضای شورا، برای اعضای جدید در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامه عمل پوشاندن به رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب آرزوی توفیق نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها