أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۵۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۳۰ آبان ۱۴۰۰
سرمربی بارسلونا گفت: این تیم نیازمند تمرین سناریوهای مختلف است تا بتواند با ایجاد موقعیت به گل برسد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، بارسلونا شب گذشته در اولین بازی با هدایت ژاوی مقابل اسپانیول به برتری یک بر صفر رسید و دوران ژاوی در نیوکمپ با برد آغاز شد.

سرمربی بارسلونا پس از این مسابقه گفت: چیزی که من بیشتر از همه خوشم آمد، رفتار ما با بازی بود. ما باید در چند چیز پیشرفت کنیم یا بهتر بگویم در بسیاری از مسائل ما باید رویه متفاوتی در پیش بگیریم. از شانس‌های گلزنی باید نهایت استفاده را ببریم زیرا حمله کردن به چنین خط دفاع منسجمی بسیار سخت است. بنابراین باید از موقعیت‌های خودمان نهایت استفاده را ببریم.

بارسلونا شب گذشته 11 شوت به دروازه اسپانیول زد که 7 شوت در چارچوب بود ولی تنها یک پنالتی ممفیس دپای به گل بدل شد. در این دیدار موقعیت‌های زیادی توسط مهاجمان بارسلونا از دست رفت که ژاوی تصمیم دارد این میزان را خطا را کاهش دهد.

ژاوی ادامه داد: ما برای حمله کردن به چنین خط دفاع متمرکزی سعی کردیم از کناره‌ها بیشتر نفوذ کنیم و از وینگرهای خودمان استفاده ببریم. باید تلاش کنیم زیرا یک بازی به سناریوهای مختلف نیاز دارد و باید آنها را بارها و بارها تمرین کنیم.

سرمربی بارسلونا گفت: ما در حال ساخته شدن هستیم ولی این 3 امتیاز به ما خیلی روحیه داد. اسپانیول ما را خیلی اذیت کرد ولی ما توانستیم در 70 تا 75 دقیقه توپ و میدان را در اختیار بگیریم. باید تلاش کنیم و باید در خط حمله از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را به ثبت برسانیم.

روز گذشته جرارد مورنو، خبرنگار مشهور اسپانیایی گزارش داد که آگوئرو به دلیل مشکل آریتمی قلبی مجبور به ترک فوتبال است و هفته آینده به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

ژاوی در خصوص گفت: من چیزی در خصوص آگوئرو نمی‌دانم. با او صحبت کردم. او آرامش خاطر دارد و ما باید صبر کنیم.

وی گفت: بازیکنان به این پیروزی نیاز داشتند. این برد به ما خیلی روحیه داد ولی از الان باید سعی کنیم تا در دیدار لیگ قهرمانان اروپا به برتری دست یابیم. در آن بازی شکست معنایی ندارد و باید هر طور شده موفق شویم.

بارسلونا روز سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ میزبان بنفیکا است و باید هر طور شده تیم حریف را شکست دهد.

در جدول این گروه، بایرن مونیخ با 12 امتیاز صدرنشین است و بارسلونا با 6، پورتو با 4 و دیناموکیف با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. بارسلونا در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بایرن مونیخ در آلیانس آره‌نا است و به احتمال زیاد شاید نتواند مقابل این تیم به برتری دست یابد. به همین علت نیازمند پیروزی مقابل بنفیکا در روز سه شنبه است.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها