يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۶۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۱ آذر ۱۴۰۰
آنها باز هم قهرمان می شوند؛
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که 5 سال پشت سرهم قهرمان شده است ممکن است در سال ششم دچار فراز و نشیبی شود و این هم طبیعی است و پرسپولیس این فصل هم قهرمان خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، ناصر محمدخانی در مورد شرایط تیم پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و مشکلی ندارد. یک باخت و دو مساوی دلیل بر این نیست که وضعیت پرسپولیس نامناسب است. ما اکنون فقط 3 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. هنوز تا پایان دور رفت لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده است و دور برگشت هم در پیش است. اگر پرسپولیس دو برد متوالی در این فصل بیاورد شک نکنید روی غلتک پیروزی خواهد افتاد و دیگر به هیچ تیمی باج نمی‌دهد.

وی افزود: نباید فراموش کنید که 4-5 بازیکن از تیم جدا شده‌اند و حدود 50 درصد ترکیب تیم تغییر کرده است. بازیکنان جوان و جویای نامی به پرسپولیس آمده‌اند که می‌خواهند به تیم ملی برسند. بنابراین برای اینکه پرسپولیس دوباره همان تیم منسجم فصل گذشته شود نیاز به زمان دارد. 

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد اینکه برخی کارشناسان معتقدند تیم به بن بست تاکتیکی رسیده، گفت: این حرف را قبول ندارم. تیمی که 5 سال پشت سرهم قهرمان شده است ممکن است در سال ششم دچار فراز و نشیبی شود و این هم طبیعی است. بایرن مونیخ هم ممکن است بعد از چند قهرمانی متوالی دوباره دچار فراز و نشیب شود اما خیلی سریع به جمع مدعیان و کورس قهرمانی برمی‌گردد. پرسپولیس اکنون نیاز به حمایت و هماهنگی دارد. هواداران باید سعه صدر داشته باشند و صبوری به خرج بدهند. فقط سه امتیاز از تیم صدرنشین مسابقات کمتر داریم.پرسپولیس روی غلتک بردن خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: مساله مهمی که شاید برخی در نظر نگیرند این است که در لیگ برتر گاهی تیمی بدنسازی سطحی انجام بدهد و در شروع مسابقات امتیاز بگیرد در ادامه و دور برگشت بازیکنان این تیم‌ها کم می‌آورند اما تیمی که بدنسازی اصولی داشته شاید در شروع مسابقات بدن بازیکنانش سنگین باشد اما به مرور تیم از نظر بدنی و فنی آماده‌‌تر خواهد شد و کم کم اوج می‌گیرد. پرسپولیس بدنسازی عالی داشته است و قطعا در ادامه مسابقات بهتر نتیجه خواهد گرفت.

محمد خانی در مورد اینکه با وجود پرداخت طلب کالدرون هنوز پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته است، عنوان کرد: اگر پنجره نقل و انتقالات باز شود گل‌محمدی می‌تواند بازیکنان مورد نظرش را هم بگیرد و شرایط تیم بهتر خواهد شد.این تیم فقط نیاز به زمان دارد. شک نکنید این فصل هم پرسپولیس قهرمان می‌شود. این را بنویسید تا همه بدانند در چه روزی این حرف را زدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها