يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۶۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۱ آذر ۱۴۰۰
«پوچ» آماده ترک مسی و نیمار؛
دیل میل انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شد که سرمربی پاریس آماده ترک این تیم و حضور در منچستریونایتد است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، روز گذشته باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی از جدایی «اوله گونار سولسشر» از این باشگاه خبر داد. از همان دقایق ابتدایی گمانه‌زنی‌ها برای جانشینی سرمربی نروژی به سوژه اصلی مطبوعات دنیا بدل شد. هر یک از رسانه‌ها پیش‌بینی خود برای نیمکت داغ شیاطین سرخ را مطرح کردند و در همین رابطه گزینه‌هایی مثل لوپتگی، لوئیز انریکه، لوران بلان، وین رونی، اریک تن هاگ، زین الدین زیدان، براندن راجرز و مائوریسیو پوچتینو مطرح شد.

*عدم تمایل زیدان جدی است

همه مربیان به دلیل حضور در یک تیم دیگر، حضورشان در یونایتد در هاله‌ای از ابهام است و باشگاه منچستریونایتد علاقه دارد تا زیدان سرمربی آنها شود. با این حال طبق آخرین اخبار، زیدان به دلیل مشکلاتی همچون زبان و عدم توافق همسرش برای زندگی در شهر منچستر با پیشنهاد یونایتد موافقت نکرده و تصمیم ندارد در این شرایط از فصل هدایت این تیم را برعهده گیرد.

*انریکه و ماجرای دروغ آوریل 

در خصوص دیگر گزینه‌ها نیز صحبتی جدی مطرح نشده ولی لوئیز انریکه  و اریک تن هاک نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. روز گذشته خبری در رسانه‌های اروپایی منتشر شد که رونالدو پیشنهاد داده تا انریکه سرمربی شیاطین سرخ شود ولی سرمربی تیم ملی اسپانیا نسبت به این خبر واکنش نشان داد و آن را دروغ نامید.

انریکه شب گذشته در مصاحبه با اسکای اسپورت به طنز گفت: امروز مگر 13 آوریل است که شما می‌خواهید دروغ بگویید؟ 

اریک تن‌هاگ نیز پس از برد در بازی شب گذشته، علاقه به سرمربیگری در یونایتد را رد کرد و این سوالات را احمقانه خواند.  براندن راجرز یکی از گزینه‌های جدی برای یونایتد محسوب می‌شود و در هیچ رسانه‌ای خبری در خصوص لوپتگی مطرح نشده است. حتی برخی نوشتند که شاید وین رونی، سرمربی کنونی دربی کانتی هدایت یونایتد را برعهده گیرد که بیشتر شباهت یک پیش بینی دارد. 

*پوچ آماده ترک مسی و نیمار

اما دیل میل انگلیس امروز با یک گزارش عجیب جلد خود را بست. این رسانه معتبر انگلیسی‌ها نوشت که «مائوریسیو پوچتینو» کاملاً مشتاق است تا با استعفا از پاریس، سرمربی جدید منچستریونایتد شود.

پوچتینو با اینکه در پاریس مربی ستارگانی مثل مسی، نیمار و امباپه است ولی به هر حال به دلیل مشکلات همسرش علاقه دارد به انگلیس بازگردد. دیل میل گزارش داد که خانواده پوچتینو در فرانسه زندگی نمی‌کنند و همچنان در لندن هستند. این موضوع باعث شده تا پوچ برای نزدیک بودن به خانواده خود به فکر بازگشت به انگلیس باشد.

دیل میل البته از راجرز، زیدان و رالف رانگنیک نیز به عنوان دیگر گزینه‌های هدایت شیاطین سرخ پرده برداشت. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی برای منچستریونایتد رخ خواهد داد. این تیم فرداشب در لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا به مصاف ویارئال خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها