أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۶۶۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۰۱ آذر ۱۴۰۰
با تائید بیمه مرکزی، یعقوب رشنوادی به عنوان مدیرعامل بیمه سرمد منصوب شد.
رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد شد

 

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، با پیشنهاد هیات مدیره و تائید غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، یعقوب رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد شد.

در ابلاغیه سلیمانی، بر پیگیری تحقق افزایش سرمایه شرکت در انطباق با مصوبه هیات وزیران، ایجاد وحدت، همدلی و انسجام در شرکت و تلاش در جهت فعالیت در چارچوب اصول حرفه‌ای و حاکمیت شرکتی و پایبندی به قوانین و مقررات، مدیریت هزینه‌های عمومی شرکت به‌ویژه هزینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی و ارتقای بهره‌وری، تقویت کنترل‌های داخلی شرکت و رعایت حقوق تمامی ذی‌نفعان، رعایت اصول فنی در نرخ و شرایط قراردادهای بیمه‌ای به‌ویژه قراردادهای منعقده با سهامداران وابسته و تدوین سازوکار لازم جهت نظارت بر فعالیت و عملکرد نمایندگان شرکت تاکید شده است.

یعقوب رشنوادی، دانش آموخته مقطع دکترا در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه علامه طباطبائی است.

مدیرعامل بیمه سرمد، با بیش از دو دهه سابقه علمی و اجرایی در حوزه‌های بانک، بیمه، فناوری اطلاعات و بازار سرمایه، عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری بیمه ایران، نایب رئیس هیأت مدیره شرکت خدمات پشتیبانی صندوق بازنشستگی کشور و عضو هیأت مدیره شرکت تجارت الکترونیک دی بوده است. وی همچنین در شرکت بیمه ایران و شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در سمت مشاور حضور داشته است.

رشنوادی، سابقه حضور در پژوهشکده بیمه را نیز دارد و به عنوان معاون پژوهشی و قائم مقام در این پژوهشکده فعالیت کرده است. او همچنین با حکم رئیس‌کل بیمه مرکزی، عضو شورای راهبری تحول سازمانی بیمه مرکزی نیز بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها