يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۷۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سرباز وظیفه که متوجه طولانی شدن حضور زندانی در ندامتگاه قزلحصار در سرویس بهداشتی بیمارستان شده بود، با هوشیاری از خودکشی او جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اداره کل زندان‌های استان تهران، یکی از زندانیان ندامتگاه قزلحصار که دچار افسردگی شده و مشکلات خانوادگی داشت، با دستور پزشک بهداری آن مرکز به بیمارستان روانپزشکی رازی اعزام شد.

در این اعزام سرباز وظیفه امیرحاجی نیز به عنوان مراقب همراه زندانی در بیمارستان حضور داشت که پس از رفتن وی به سرویس بهداشتی متوجه طولانی شدن حضور او شده و مشکوک می‌شود.

این سرباز با ورود به سرویس، زندانی را در حالت حلق آویز دیده و بلافاصله با اقدام به موقع و فریادهایش پرسنل بیمارستان را مطلع می‌کند.

خوشبختانه زندانی بیمار با تلاش سرباز و پرستاران نجات پیدا کرده و اقدامات درمانی صورت می‌گیرد.

همچنین سرباز وظیفه امیر حاجی از سوی اشکان کمالی مدیر ندامتگاه قزلحصار و همچنین فرمانده یگان آن مرکز مورد تقدیر قرار گرفت.

بر اساس این گزارشُ در مواقعی که امکان درمان زندانی در بیمارستان یا بهداری داخل زندان وجود نداشته باشد، با دستور پزشک معالج و با توجه به نوع بیماری جسمی یا روان پریشی به یکی از بیمارستان‌های سطح شهر منتقل می‌شود و همه هزینه‌های درمان برعهده زندان بوده و زندانی هیچ‌گونه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها