أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۷۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۴ آذر ۱۴۰۰
در هفته اخیر اپلیکیشن همدم موفق شد 7 عقد و ازدواج را در کارنامه خودش به ثبت برساند و به رکورد هفته ای 7 ازدواج دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه 598، در هفته اخیر اپلیکیشن همدم موفق شد 7 عقد و ازدواج را در کارنامه خودش به ثبت برساند و به رکورد هفته ای 7 ازدواج دست پیدا کند. حسینی مدیرپلتفرم همدم در گفتگو با خبرنگار زندگی خبرگزاری فارس از استقبال کاربران از این اپلیکیشن خبر داد و گفت:در هفته اخیر اپلیکیشن همدم موفق شد 7 عقد و ازدواج را در کارنامه خودش به ثبت برساند و به رکورد هفته ای 7 ازدواج یا به بیانی بهتر روزی 1 ازدواج دست پیدا کند.این آمار نسبت به ماه اول رونمایی که تنها هفته ای یک ازدواج صورت می گرفت پیشرفت خوبی را نشان می دهد. به این ترتیب باواسطه گری و همسان گزینی اصولی اپلیکیشن همدم در مدت زمان یک هفته 14 نفربه جمع متاهلین پیوستند. این افراد از اهالی شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، دماوند، پیشوا و قرچک بوده‌اند که  جوان‌ترین آن ها متولد 1376 و بزرگ ترین شان متولد 1354 است.

گفتنی است اپلیکیشن همدم اولین نرم افزار رسمی همسریابی در کشور است که در21 تیرماه 1400 همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه با حضور رئیس مجلس رونمایی شد. در واقع همدم واسطه گری را از شکل سنتی و قدیمی به شکل یک ایده نو واپلیکیشن که مطابق با جامعه امروزی باشد تغییر داده است. در این پلتفرم  با کمک ابزارهای نوین و فناوری‌های جدید و براساس علم روز روانشناسی برای افراد همسان گزینی می شود تا جوانان با حفظ استقلال در تصمیم گیری شان مناسب ترین شخص را برای ازدواج انتخاب کنند. 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها