يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۸۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۴ آذر ۱۴۰۰
بررسی وضعیت راه‌های کشور نشان می‌دهد تردد در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۷.۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، بررسی وضعیت راه‌های کشور نشان می‌دهد، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
 
طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۹۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۷.۴ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۲ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.
 

آخرین وضعیت راه‌های پرتردد کشور + جدول

بررسی آخرین وضعیت راه‌های شمالی نیز حاکی از آن است که تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.  

لازم به ذکر است که در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس ترافیک نیمه سنگین است.  

ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

همچنین محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان محورهای دارای انسداد فصلی هستند.

در حال حاضر محورهای شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر نیز از جمله محورهای مسدود شریانی هستند.

همچنین محورهای رباط پشت بادام – بیاضه مسدود غیرشریانی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها