يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۸۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۴ آذر ۱۴۰۰
شورای میرآب‌های شرق و غرب در بیانیه‌ای با ذکر ۴ شرط خبر از برچیده شدن چادرها از بستر زاینده‌رود داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس: مقرر شد آب زاینده رود بازگشائی شود و زمان بازگشایی و رهاسازی آب توسط نمایندگان صنف کشاورزی و شورای میراب‌ها و آب‌بران و سازمان جهاد کشاورزی پس از بررسی‌های میدانی و اجرای اقدامات مقدماتی برای رفع موانع مزاحم برای روان آبی تعیین شود و در تاریخی که این گروه اعلام می‌کند با رعایت خط قرمز آب شرب، رهاسازی شود.

برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل برای شرب مردم شریف اصفهان معادل حداقل ۳ ماه نیاز شرب مردم را در سد زاینده رود ذخیره نگه داشته می‌شود.

مقرر شد از همین امروز آن دسته از درخواست‌های ۹ گانه که وظیفه و اختیار اجرای آن با دستگاه‌های داخل استانی می‌باشد، از همین امروز شروع شود و کمیته‌ای مرکب از صنف کشاورزی(شورای میرآب‌ها و آب‌بران) و شرکت آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی و استانداری، اجرای این مصوبات را مدیریت کرده و مشکلات احتمالی موجود را مرتفع کنند.

مقرر شد آن دسته از درخواست‌های ۹ گانه که باید در سطح ملی و یا دیگر استان‌های حوضه زاینده رود، اجرایی شود، ظرف حداکثر سه ماه توسط استاندار محترم پیگیری شود.

مقرر شد مسؤولان مربوطه، هر ۱۵ روز یکبار گزارش پیشرفت امور را از طریق صداوسیما و سایر رسانه‌های موجود به اطلاع عموم مردم برسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها