يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۷۰۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۰۸ آذر ۱۴۰۰
ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به دلیل مصدومیت در حدود ۶ هفته قادر به همراهی هم‌تیمی‌هایش نخواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، نیمار که روز گذشته (یکشنبه) در برتری 3 بر یک پاری‌سن‌ژرمن مقابل سن‌اتین در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و در دقیقه 88 جای خود را به اریک جونیور دینا ابیمبه داد، پس از این بازی با عصا ورزشگاه ژوفروا را ترک کرد.

«رادیو مونت کارلو» فرانسه در این خصوص گزارش داد؛ تست‌های اولیه‌ای که روی نیمار انجام شد، نشان می‌دهد این ستاره برزیلی از ناحیه قوزک پا دچار پیچ خوردگی شده است و این مصدومیت می‌تواند او را به مدت 6 هفته به دور از میادین فوتبال نگه دارد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هنوز میزان دقیق دوری نیمار 29 ساله از میادین فوتبال را اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود او چندین بازی پیش‌روی این تیم را از دست بدهد از جمله بازی با تیم‌های موناکو و لیون در لوشامپیونه و تقابل با کلوب بروژ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها