أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۷۰۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۸ آذر ۱۴۰۰
حالا بهترین مهاجم تاریخ فرانسه هستم؛
مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید با گلی که در شب پیروزی خانگی تیمش برابر سویا به ثمر رساند در صدر برترین گلزنان باشگاهی تاریخ فرانسه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، شب گذشته (یکشنبه) برای کریم بنزما شبی به یاد ماندنی بود. او نه تنها با گلی که به ثمر رساند به رئال مادرید برای کسب پیروزی 2 بر یک خانگی برابر سویا کمک کرد بلکه با این گل یک رکورد فردی مهم را هم به ثبت رساند.

این گل، سیصدوشصت‌و‌یکمین گل بنزما در هفتصد‌و‌بیست‌و‌چهارمین بازی او در رده‌ باشگاهی برای تیم‌های لیون و رئال مادرید بود.

پیش از بنزما تیری آنری ستاره سابق تیم‌های فوتبال آرسنال و بارسلونا با 360 گلی که در 791 بازی‌اش برای تیم‌های موناکو، یوونتوس، آرسنال، بارسلونا و نیویورک ردبولز به ثمر رساند، بهترین گلزن تاریخ فوتبال فرانسه در رده باشگاهی بود.

اکنون اما بنزما با سبقت گرفتن از آنری و بالاتر از دیگر اسطوره‌های فوتبال کشورش مانند ژوست فونتن، دومنیک روشتو، ژان پیر پاپن و اریک کانتونا، در صدر جدول برترین گلزنان فرانسوی فوتبال باشگاهی جهان قرار گرفته است.

بنزما در واکنش به کسب این عنوان، پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد و نوشت: «نبرد زیبایی بود تیم! مفتخرم که به بهترین مهاجم فرانسوی تاریخ تبدیل شده‌ام.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها