أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۷۱۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: انشعاب برق مرکزهای استخراج غیرمجاز رمزارز از امروز جمع آوری می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور گفت: در صورتی که فردی برای اولین بار مرتکب به استفاده از برق یا گاز یارانه‌ای برای استخراج رمزارز شود، جریان برق یا گاز محل وقوع تخلف حداکثر به مدت سه ماه قطع می‌شود.

او ادامه داد: بر این اساس خسارتی به اندازه حداکثر ۵ برابر هزینه برق یا گاز مصرف شده، برای استخراج رمزارز با قیمت صادراتی از متخلف اخذ خواهد شد.

رجبی مشهدی گفت: در صورتی که متخلف اقدام به تکرار قانون شکنی کند، مجازات او علاوه بر جرایم فوق، حبس و قطع دائم و جمع آوری انشعاب برق و یا گاز محل وقوع تخلف خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: دستگاه‌های ماینر این افراد تا تعیین تکلیف نهایی توسط مراجع قضایی، در اختیار قانون قرار خواهند گرفت.

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: کنتور مراکز استخراج غیرمجاز رمزارز از امروز جمع آوری خواهند شد و همچنین شبکه برق این نوع مراکز نیز جمع آوری شده و تا مدت‌ها بعد وصل نخواهد شد.

بر این اساس خدادای مجری طرح تامین برق رمزارزها در شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران اعلام کرده بود که مجازات حبس و قطع دائم و جمع آوری انشعاب برق یا گاز محل وقوع استخراج غیرمجاز رمز ارز برای کسانی که به کار خلاف خود ادامه دهند در نظر گرفته شده است.

براساس آخرین آماری که شرکت مدیریت شبکه برق ایران از میزان کشف دستگاه‌های استخراج غیرمجاز رمزارز ارائه داده بود، تاکنون ۲۲۱ هزار و ۳۹۰ دستگاه ماینر کشف شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها