يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۷۳۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۱۳ آذر ۱۴۰۰
بنیاد نهضت با همکاری مرکز نوآوری های اجتماعی مبتدا برگزار می کند:
دوره تخصصی "رسالت روحانیت در دانشگاه" ویژه طلاب برادر سراسر کشور با اعطای گواهینامه معتبر سازمان تبلیغات و اولویت همکاری در دانشگاه های سراسر کشور به صورت حضوری و مجازی از تاریخ ۲۱ آذر الی ۲۲ اسفند یکشنبه ها ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در قم برگزار میگردد.

به گزارش پایگاه 598، بنیاد نهضت با همکاری مرکز نوآوری های اجتماعی مبتدا برگزار می کند:

دوره تخصصی "رسالت روحانیت در دانشگاه"  ویژه طلاب برادر سراسر کشور با اعطای گواهینامه معتبر سازمان تبلیغات و اولویت همکاری در دانشگاه های سراسر کشور به صورت حضوری و مجازی از تاریخ ۲۱ آذر الی ۲۲ اسفند یکشنبه ها ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در قم برگزار میگردد.

گفتنی است ثبت نام اولیه با ارسال عدد ۵ به سامانه ۵۰۰۰۵۹۵۹۲۲۰ انجام میگیرد و آخرین مهلت ثبت نام سه شنبه ۱۶ آذر ساعت ۱۸ می باشد.

دوره تخصصی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها