أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۷۳۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۳ آذر ۱۴۰۰
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دیگر از پشت صفحه مانیتور کشور اداره نمی شود و در اولین فرصت جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان را با حضور رییس جمهور برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دیگر از پشت صفحه مانیتور کشور اداره نمی شود و در اولین فرصت جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان را با حضور رییس جمهور برگزار خواهیم کرد.

سید محمد حسینی صبح امروز سیزدهم آذرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: استان کرمان ظرفیت های فراوانی دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور درخصوص مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: برای ترویج این مکتب کارهای زیادی می توان انجام داد و از کرمان انتظار می رود که بیشتر روی این موضوع کار کند و سالگرد سردار سلیمانی هر ساله برگزار شود.

وی عنوان کرد: سفرهای استانی رییس جمهور برکات زیادی دارد، پیشنهاد سفر ایشان در سالگرد شهادت، پیشنهاد خوبی است. امروز فرصت خوبی برای همکاری سه قوه و نهادهای مختلف هست تا مسایل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی بهبود پیدا کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت: کرمان استانی پر ظرفیت است و باید توسعه متوازن در این خطه رخ دهد.

وی بر لزوم توسعه و پیشرفت معادن تاکید کرد و افزود: هر سال متاسفانه در فصل کشاورزی در شمال و جنوب استان با مشکلاتی روبرو هستیم که در این دولت امیدواریم این مشکلات حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه کرمان تاکید کرد: بی صبرانه منتظر سفر رئیس جمهور به استان کرمان هستیم زیرا سفرهای ایشان به سایر استان ها خیر و برکات زیادی در برداشته است و حتما مصوبات سفر رییس جمهور به کرمان نیز برخی از مشکلات استان را حل کند. این استان زادگاه شهید سلیمانی است و سردار دل ها چهره بین المللی هستند لذا می طلبد نگاه ویژه به استان کرمان شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خواستاریم در اولین فرصت نشست مشترک مجمع نمایندگان با رییس جمهوری برگزار شود تا مشکلات و دغدغه های استان را دنبال کنیم و این نشست قبل از سفر رئیس جمهور برگزار شود.

وی با اشاره به سالگرد شهید سلیمانی بیان کرد: امسال تا حدودی محدودیت های کرونایی برداشته شده و می توانیم برنامه های سالگرد را بهتر برگزار کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، کرمان را پایتخت مقاومت اسلامی اعلام کرد و افزود: درخواست داریم رئیس جمهور در سالگرد سردار سلیمانی در کرمان حضور یابند و این سفر علاوه بر سفر استانی او باشد.

وی بیان کرد: حل مشکلات اقتصادی و مسایل آبی استان کرمان در برنامه های هیات دولت مدنظر قرار گیرد و برای اجرای پروژه خط دوم انتقال آب از خلیج فارس همکاری لازم صورت گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها