يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۷۴۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۵ آذر ۱۴۰۰
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مورد اتفاقات و درگیری‌های رخ داده در مرز ایران و افغانستان و علت این درگیری‌ها گفت: این اتفاق ناشی از عدم آشنایی مرزبانی جدید در افغانستان هیات حاکمه سرپرستی افغانستان بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مورد اتفاقات و درگیری‌های رخ داده در مرز ایران و افغانستان و علت این درگیری‌ها گفت: این اتفاق ناشی از عدم آشنایی مرزبانی جدید در افغانستان هیات حاکمه سرپرستی افغانستان بود.

سعید خطیب زاده در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در ادامه افزود: برای جلوگیری از وقوع این گونه اتفاقات در آینده، در بین دو طرف خطوط مستقیمی ایجاد کردیم تا در مورد ، مواردی از این دست فوری صحبت شود تا دیگر این گونه اتفاقات بین دو طرف نیفتد.

سخنگوی وزارت امورخارجه اعلام کرد: دور بعدی مذاکرات وین در آخر هفته جاری برگزار می شود.

وی افزود: تاریخ دقیق و روز دقیق آن در جریان گفت‌وگوهای آقایان مورا و باقری نهایی می‌شود.

خطیب زاده تاکید کرد: ما می‌دانیم در مذاکرات وین چه می‌خواهیم. آنچه که می‌خواهیم در چارچوب برجام است. تیم مذاکره کننده ایران با تعامل و با انعطاف وارد مذاکرات وین شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها