أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۷۶۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۲۰ آذر ۱۴۰۰
در جدول زیر قیمت روز انواع خودروهای ایرانی و خارجی را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.

به گزارش پایگاه 598، چهارشنبه هفته گذشته مجوز افزایش قیمت‌ محصولات ایران‌خودرو و سایپا صادر شد و بر این اساس قیمت جدید محصولات ۱۸ درصد افزایش پیدا کرد. خودروهای خارجی و داخلی تحت تاثیر این امر با افزایش قیمت روانه بازار شد.

مشاهدات از بازار محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت پراید ۱۱۱ SE با افزایش ۸ میلیونی به ۱۷۶ میلیون تومان رسید. قیمت تیبا هاچ بک‌ پلاس مدل ۱۴۰۰ حوالی ۱۹۲ میلیون تومان اعلام شد. این خودرو در معاملان ۵ آذرماه حدود ۱۷۲ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده بود.

ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ نیز در رنج ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش شد که به معنای افزایش ۶ میلیون تومانی این خودرو طی دو هفته اخیر است. همچنین کوییک اتوماتیک پلاس‌ مدل ۱۴۰۰ نیز ۲۷۴ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است که ۱۱ میلیون تومان گران شده است.
 
در بازار محصولات ایران خودرو نیز قیمت پژو ۲۰۷‌ دنده‌ای پانوراما ایران خودرو با افزایش ۱۵ میلیونی حدود ۳۶۵ میلیون تومان شد و قیمت پژو پارس‌ اتوماتیک با رینگ فولادی (افزایش ۵ میلیونی) به ۴۰۰ میلیون تومان رسید. قیمت وانت آریسان‌ دوگانه سوز در رنج قیمتی ۲۰۲ میلیون تومان اعلام شد که ۹ میلیون طی ۲هفته گران شده است.

همچنین معامله‌گران بازار خودرو جک S۵ اتوماتیک را نیز با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان خرید و فروش کردند که به معنای افزایش قیمت ۵میلیون تومانی است. قیمت میتسوبیشی ASX، تیپ ۴ با افزایش ۲۰میلیون تومانی نیز به یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان رسید. جک جی ۴‌ مدل ۱۴۰۰ نیز ۱۵ میلیون تومان گران شد. 

قیمت بازار انواع خودروهای ایرانی و خارجی (آذرماه)
برند مدل کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پراید ۱۱۱ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۷۶,۰۰۰,۰۰۰ 
تیبا هاچ بک‌ پلاس ۱۴۰۰ صفر ۱۹۲,۰۰۰,۰۰۰ 
ساینا S دنده ای‌ ۱۴۰۰ صفر ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس‌ ۱۴۰۰ صفر ۲۷۴,۶۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷‌ دنده ای پانوراما  ۱۴۰۰ صفر ۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰ 
پژو پارس‌ اتوماتیک با رینگ فولادی  ۱۳۹۹ صفر ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ 
وانت آریسان‌ دوگانه سوز  ۱۳۹۹ صفر ۲۰۲,۰۰۰,۰۰۰ 
ب ام و سری ۲ اکتیوتورر‌ ۲۱۸i ۲۰۱۸ صفر ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا C-HR تمام چرخ محرک ۱۴۰۰ صفر ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک جی ۴‌ ۱۳۹۹ صفر ۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰ 
جک S5 اتوماتیک ۱۳۹۹ صفر ۷۵۵,۰۰۰,۰۰۰ 
میتسوبیشی ASX‌، تیپ ۴ ۲۰۱۸ صفر ۱,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰ 
منبع: باما  

ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خرید و فروش شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها