أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۷۶۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۲۰ آذر ۱۴۰۰
یک سناتور آمریکایی رئیس‌جمهور این کشور را ضعیف توصیف کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روسیا الیوم، «تد کروز» سناتور آمریکایی ایالت تگزاس، اعلام کرد که ضعف «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری این کشور منجر به فاجعه در سیاست خارجی آمریکا شده و به نفع «کشورهای بدی مانند روسیه و چین» است.

کروز در مصاحبه خود با فاکس نیوز گفت که آمریکایی‌ها عواقب فرار «شرم‌آور» از افغانستان را برای مدت طولانی احساس خواهند کرد، اتفاقی که به گفته وی، ناتوانی ایالات متحده در بازدارندگی رقبا و دشمنانش را ثابت کرد.

وی افزود: «ما شاهد هستیم که کشورهای شروری مانند روسیه، چین‌ و کره شمالی هر روز بدتر می‌شوند؛ آنها می‌دانند که رئیس‌جمهور آمریکا اقدامی علیه‌شان نخواهد کرد.»

این سناتور ابراز عقیده کرد که حمله برنامه‌ریزی شده ادعایی روسیه به اوکراین با تسلیم شدن جو بایدن مقابل رئیس‌جمهوری روسیه ‌امکان‌پذیر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها