يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۷۷۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تیم فوتبال استقلال در ۹ هفته‌ای که از فصل بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر گذشته تاکنون از ۲۵ بازیکن استفاده کرده که بازه زمانی حضور آنها از ۷۸۰ تا ۲ دقیقه است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال یکی از تیم‌های بالای جدولی در لیگ بیست و یکم هست که در پایان هفته نهم با ۱۷ امتیاز بعد از گل گهر، سپاهان و آلومینیوم در رده چهارم جدول قرار دارد و فاصله‌اش با صدر جدول نیز تنها ۲ امتیاز است؛ تا به نظر برسد آبی پوشان از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل هستند.

فرهاد مجیدی تاکنون از ۲۵ بازیکن برای تیمش استفاده کرده که بیشترین میزان حضور در میدان حدود ۷۸۰ و کمترین میزان حضور نیز تنها ۲ دقیقه است.

در بین ۲۵ بازیکن استقلال که در این فصل به میدان رفته‌اند، سیاوش یزدانی که در بین استقلالی‌ها به دکتر شهرت دارد با حضور در هر ۹ بازی، ۷۹۷ دقیقه در میدان حضور داشته است که این بیشترین میزان حضور در میدان در بین بازیکنان استقلال است.

به جز یزدانی، تنها ۲ بازیکن دیگر استقلال هستند که در هر ۹ بازی این تیم در ترکیب حضور داشته‌اند. جعفر سلمانی و مهدی مهدی پور با ۹ بازی و عدد مشترک ۷۶۵ دقیقه حضور در میدان، به صورت مشترک دومین و سومین بازیکن پرکار آبی پوشان در فصل بیست و یکم هستند و محمد دانشگر با ۸ بازی و ۷۲۰ دقیقه چهارمین بازیکن پرکار این تیم است.

آرمان رمضانی با تنها ۲ دقیقه، امیر علی صادقی با ۳۴ و متین کریم زاده با ۴۵ دقیقه حضور در میدان ۳ بازیکنی هستند که کمترین میزان حضور در میدان را داشته‌اند.

کوین یامگا که با ۷ بازی و ۶۲۸ دقیقه حضور در میدان ششمین بازیکن پرکار این فصل آبی پوشان است، با ۳ گل تاثیرگذار ترین بازیکن در فاز تهاجمی است و ارسلان مطهری که با ۷ بازی و ۲۶۶ دقیقه سیزدهمین بازیکن پرکار است با ۲ گل و کسب یک پنالتی، دومین بازیکن تاثیرگذار در فاز تهاجمی است.

محمد حسین مرادمند را هم می‌توان با دریافت ۴ کارت زرد خشن‌ترین بازیکن استقلال در این فصل دانست. مرادمند تنها بازیکن استقلال است که طعم محرومیت را چشیده و بازی با گل گهر را به دلیل محرومیت از دست داد. کوین یامگا هم با دریافت ۳ کارت زرد پس از مرادمند دومین بازیکن خشن این تیم است.

سید حسین حسینی، رشید مظاهری، علیرضا رضایی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد حسین مرادمند، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، متین کریم زاده، وریا غفوری، کوین یامگا، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، امیر علی صادقی، امیر حسین حسین زاده، رودی ژستد، امین قاسمی نژاد، آرمان رمضانی، امیر ارسلان مطهری، روزبه چشمی، سبحان خاقانی، رضا آذری، محمد رضا آزادی و سعید مهری ۲۵ بازیکنی هستند که در این فصل برای استقلال در ۹ هفته ابتدایی فصل به میدان رفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها