يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۷۹۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۵ آذر ۱۴۰۰
محسنی‌اژه‌ای در جمع فعالان اقتصادی؛
محسنی‌اژه‌ای در گرگان گفت: اصناف و بخش خصوصی و تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و مردم بیشتر باید به میدان بیایند و فعال باشند و توضیحات خود را بیان کنند و کسانی که صاحب تجربه هستند به میدان بیایند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای صبح امروز در جلسه نشست با فعالان اقتصادی استان گرگان اظهار کرد: شعارها تا زمانی که تبدیل به عمل نشود، فایده‌ای ندارد.

وی ادامه داد: تمام فشار دشمن بر جنگ اقتصادی است و تصور می‌کند با این فشار به تعبیر خودش فوق‌العاده می‌تواند صبر مردم را لبریز کند.

رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از مسائل اولویت‌دار امروز ما مسئله تولید، اشتغال و اقتصاد است، چندین سال است که مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشته و دارد و متاسفانه خیلی از ما در این عرصه کوتاهی کردیم و اگر از چند سال گذشته در عرصه تولید تمهیدات لازم را داشتیم و از تولید و رفع موانع تولید حمایت می‌کردیم امروز خیلی شرایط بهتری داشتیم و دشمن امروز اینگونه امید به شکست ما نبسته بود.

* مردم از بیان نظرات نترسند من از انتقاد و پیشنهاد حمایت می‌کنم‌

اژه‌ای بیان کرد: مسائل استان‌ها را باید با کمک همان استان مسئله را حل کنیم چون مشکلات هر استان متفاوت است.

وی اضافه کرد: برای مسائل مشترک استان‌ها می‌توان موضوعات را در تهران تصمیم‌گیری و پیگیری کرد اما مشکلات استان‌ها باید با کمک مدیران همان استان حل شود.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: وضع موجود استان گلستان با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های استان اصلا مطلوب نیست.

* اختلاف در پیشرفت در نقاط مختلف استان وجود دارد

محسنی‌اژه‌ای بیان کرد: در یک استان صحیح نیست آنقدر اختلاف پیشرفت و زیرساخت در نقاط مختلفش وجود داشته باشد و باید در گلستان یک تحول جدی شکل بگیرد.

وی بیان کرد: پیشنهادم این است کارگروه مشترکی از دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه، نماینده قوه قضاییه، نیروی امنیتی و انتظامی، نماینده اصناف تشکیل شده و مشکلات استان را احصا، انعکاس و پیگیری کند.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: باور جدی من این است درصد بالایی از مشکلات با تشکیل همین کارگروه در استان حل خواهد شد.

محسنی‌اژه‌ای با اشاره به مشکلات پتروشیمی گفت: این کارگروه می‌تواند مشکلات را با جزییات شناسایی و من قول می‌دهم مشکلات حقوقی آن را با جدیت پیگیری و حل خواهم کرد.

وی افزود: تقاضا دارم کمی از خودمان مایه بگذاریم و دولت، مجلس و قوه قضاییه را کمک کنیم و از بیان نقطه نظرات نترسیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: مردم نظر خود را شفاف بگویند و پیشنهادها را برای پیشرفت کشور بیان کنند و معتقدم با همفکری و همکاری هم کار بهتر می‌شود.

محسنی‌اژه‌ای تاکید کرد: من از انتقادها و پیشنهادهای مردمی استقبال می‌کنم چون معتقدم با وحدت می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

* کسانی که صاحب تجربه هستند به میدان بیایند

وی اضافه کرد: اصناف و بخش خصوصی و تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و مردم بیشتر باید به میدان بیایند و فعال باشند و توضیحات خود را بیان کنند و کسانی که صاحب تجربه هستند به میدان بیایند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به احیای خلیج گرگان، تصریح کرد: من به دنبال این هستم راهکار قانونی پیدا کنم که ما به‌جای آنکه فردی را چند هزار میلیارد تومان جریمه کنیم و به زندان بیاندازیم وی را محکوم به احیای خلیج گرگان با تکمیل فلان پروژه کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها