أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۸۲۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۳۰ آذر ۱۴۰۰
دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: برای اجرای این طرح، جرم انگاری کرده ایم و هیچ وزارتخانه، سازمان و یا حتی نهادی حق استنکاف از اجرای این قانون را نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه 598، خلیل‌ بهروزی‌فر، دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در خصوص روند تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: تا ماده ۵ این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصویب‌شده است و بقیه موارد این طرح هم در دستور کار این کمیسیون است و در جلسه آینده بررسی خواهد شد.

 

وی افزود: طولانی شدن تصویب این طرح به دلیل عمق و سراسری بودن آن است و اگر در بررسی این طرح دقت نشود بعد از تصویب ممکن است حق کسانی ضایع شود.

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص امکان تصویب و اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱ بابیان اینکه اراده کمیسیون اجتماعی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این است که این قانون امسال مصوب شود افزود: حداکثر ظرف ۲ جلسه آینده این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی جمع می‌شود و تلاش می‌کنیم تا این طرح را با ۲ فوریت به صحن علنی مجلس شورای اسلامی بفرستیم.

بهروزی فر با اشاره به اینکه وجود شرکت‌های پیمانکاری معضل بسیار مهمی است که سال‌های طولانی نظام اداری ما با آن مواجه بوده است ادامه داد: با اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت همه شرکت‌های پیمانکاری حذف می‌شوند و هیچ واسطه‌ای بین نیروی کار، سازمان‌ها و وزارت خانه‌ها و سازمان‌های تابعه باقی نخواهد ماند ضمن این که بحث امنیت شغلی برای همه کارکنان دولت نیز ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم «شفت و فومن» در مجلس شورای اسلامی بابیان این موضوع که پس از تصویب نهایی این طرح برخی از جزئیات آن در قالب آیین‌نامه‌های داخلی وزارت‌های مربوط تدوین و مصوب می‌شود افزود: سعی ما این است که تمام ابعاد قانون ساماندهی کارکنان دولت را در نظر بگیریم تا امکان هیچ تفسیری در این قانون وجود نداشته باشد.

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص ضمانت اجرایی طرح ساماندهی کارکنان دولت نیز گفت: برای اجرای این طرح جرم انگاری کرده‌ایم و هیچ وزارتخانه، سازمان و یا حتی نهادهایی که از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند حق استنکاف از اجرای این طرح را نخواهند داشت.

منبع: میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها