يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۳۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۱ دی ۱۴۰۰
سرمربی سرشناس تیم ملی مصر برای باشگاه لیورپول مشکل ساز شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت «المیادین» خبر داد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مصر برای باشگاه لیورپول به خاطر محمد صلاح مشکل ساز شد.

کی روش درخواست باشگاه لیورپول به حضور با تاخیر محمد صلاح در اردوی فراعنه را نپذیرفت. تیم ملی مصر خود را برای مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ آماده می کند.

پیش از این باشگاه انگلیسی از فدراسیون مصر درخواست داده بود تا محمد صلاح با تاخیر به اردو ملحق شود ولی کی روش تنها مجوز حضور صلاح در بازی با لستر سیتی را داد و ستاره مصری نمی تواند تیمش را مقابل چلسی همراهی کند.

کی‌روش برای لیورپول مشکل ساز شد +عکس

کلوپ سرمربی لیورپول انتظار داشت فدراسیون مصر درخواست را قبول کند و صلاح بعد از بازی با چلسی به اردوی فراعنه ملحق شود ولی کی روش این اجازه را نداد و برای باشگاه انگلیسی مشکل ساز شد.

طبق قوانین فیفا سرمربی تیم های ملی می توانند ۲۴ ساعت قبل از اردو بازیکنان خود را در اختیار داشته باشند. کی روش به دلیل نتایج ضعیفش در جام کشورهای عربی از سوی مصری ها مورد انتقاد شدید قرار گرفت و این روزها تحت فشار زیادی قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها