يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۳۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۱ دی ۱۴۰۰
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی فوتبال، امیدوار است در زمستان آینده نیز جو خوبی در جام جهانی در آلمان ایجاد شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بیلد، هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی فوتبال، امیدوار است در زمستان آینده نیز جو خوبی در جام جهانی در آلمان ایجاد شود. 

او در گفت و گو با اسپورت بیلد گفت: اول از همه، امیدوارم تا آن زمان شرایط کرونا رو به بهبود باشد تا حتی بتوان با هم فوتبال تماشا کرد اما من متقاعد شده‌ام که تیم می‌تواند دوباره شور و اشتیاق را به هواداران منتقل کند. اگر ما پرشور بازی کنیم و تهاجمی بازی کنیم در زمستان نیز می‌توانیم مردم را از نظر احساسی جذب کنیم.  ما می خواهیم به حداکثر موفقیت برسیم. همه چیز به آمادگی بازیکنان و در دسترس بودن تک تک بازیکنان بستگی دارد. ما تیم شگفت انگیزی داریم، همه می خواهند موفق باشند و عناوین بزرگی را کسب کنند. ما هنوز زمان داریم تا بهتر شویم.

او درباره شانس قهرمانی تیم ملی آلمان در قطر گفت:‌ بله، ما می توانیم قهرمانی جهان را ببریم! اما نمی خواهم چیزی قول بدهم. تنها چیزی که می‌توانم تضمین کنم این است که تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تا حد امکان زیبا بازی می‌کنیم.

فلیک گفت که نمی‌تواند قهرمانی در جام جهانی را تضمین کند اما ما تضمین می‌کنیم که هر کاری که بتوانیم برای کسب قهرمانی انجام دهیم. این مسیری که می‌رود تا سال آینده مشخص نخواهد شد.

تیم ملی فوتبال آلمان یکی از تیم هایی بود که خیلی زود صعود خود را به جام جهانی قطعی کرد و اکنون منتظر آماده سازی برای این رویداد است تا با شرایط خوبی به قطر برسد.

آلمان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در دوره قبلی این رقابت ها در سال ۲۰۱۸ در روسیه در همان دور گروهی حذف شد و حرفی برای گفتن نداشت و نتوانست به دور حذفی برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها