أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۳۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۱ دی ۱۴۰۰
نسخه جدید شاد، استفاده از این پلتفرم برای دانش‌آموزان نابینا و کم‌بینا را فعال کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی شاد، قابلیت استفاده از این پلتفرم آموزشی برای نابینایان و کم بینایان، هم فعال شده است.
براساس این گزارش با مناسب‌سازی نسخه 2.9.8 اپلیکیشن شاد، کاربران نابینا و کم بینا می‌توانند با استفاده از ابزار eSpeakNG منوها و پیام‌های موجود در شاد را بشنوند و به صورت شنیداری از محتوای کانال‌ها و گروه‌ها استفاده نمایند.
کاربران برای استفاده از این امکان باید پس از نصب ابزار eSpeakNG ، زبان گوشی خود را روی فارسی تنظیم کرده و سپس در تنظیمات گوشی گزینه talk back یا دستیار صوتی را از منوی دسترسی فعال کنند.
شاد همچنین به منظور آشنایی بیشتر کاربران با این قابلیت، توضیحات و نحوه اجرای پلتفرم برای دانش‌اموزان نابینا و کم‌بینا را در بخش شاد را بیشتر بشناسیم قرار داده است.
کاربران در صورت داشتن هرگونه مشکل در خصوص آپدیت جدید و اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از این پلتفرم توسط نابینایان و کم‌بینایان، می‌توانند با تنها شماره پشتیبانی شاد، 02143081 تماس بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها