يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۳۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۱ دی ۱۴۰۰
آخرین آمار کرونا در ایران امروز چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰؛
طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۰۳ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۴ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش پایگاه 598، بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز( ۱ دی ماه ۱۴۰۰ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۴۴ نفر از آنان بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۸۸۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۲ استان کشور مرگ و میر صفر و یک داشته اند و بیشترین تعداد مرگ و میر بیماران کرونایی مربوط به تهران با ۱۴ نفر، آذربایجان شرقی با ۶ نفر و یزد با ۴ نفر بوده است.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۱۶ هزار و ۳۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۲۸۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۱ میلیون و ۸۲ هزار و ۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد و ۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۳۹۵ شهر در وضعیت آبی هستند.

فوت ۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته/شناسایی ۲۱۰۳ بیمار جدید + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها