أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۳۵۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۵     ۰۱ دی ۱۴۰۰
پرونده‌ افتخارآمیز او مجموعه‌‌ای از مجاهدات سیاسی است؛
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: پرونده‌ افتخارآمیز حسن ایرلو مجموعه‌‌ای از مجاهدات سیاسی و تلاشهای دیپلماسی و تحرک اجتماعی است.

به گزارش پایگاه 598، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت شهادت گونه‌ حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن را تبریک و تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت شهادت گونه‌ی سفیر مجاهد و کارآمد جمهوری اسلامی در یمن جناب آقای حسن ایرلو رحمة الله علیه را به خاندان گرامی و به دوستان و همفکرانش در مراحل گوناگون مجاهدت دراز مدت وی تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.

پرونده‌ی افتخار آمیز او مجموعه‌‌ای از مجاهدات سیاسی و تلاشهای دیپلماسی و تحرک اجتماعی است. دو برادر وی پیش از او به فیض شهادت رسیده‌اند. رحمت خدا بر این برادر جهادگر و خاندان صبور و بصیر و فداکارش باد.

سید علی خامنه‌ای
۱ دیماه ۱۴۰۰

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها