يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۳۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۲ دی ۱۴۰۰
توپچی‌ها سر راه لیورپول، بازگشت کونته به استمفوردبریج؛
قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس برگزار شد تا چهار تیم‌ باقیمانده در این رقابت‌ها رقبای خود را در مسیر رسیدن به فینال بشناسند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در پایان مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی این مسابقات برگزار شد.

بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته، در مرحله نیمه نهایی تیم‌های آرسنال و لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در بازی دیگر هم چلسی مقابل رقیب همشهری‌اش تاتنهام قرار خواهد گرفت.

باز‌ی‌‌های مرحله نیمه نهایی به صورت رفت و برگشتی برگزار خواهند شد که در دور رفت (هفته اول ماه ژانویه سال 2022) تیم‌‌های آرسنال و چلسی و در دور برگشت (هفته دوم ژانویه) تیم‌‌های لیورپول و تاتنهام میزبان خواهند بود.

فینال رقابت‌ها هم 27 فوریه در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها