يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۴۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۴ دی ۱۴۰۰
کسب چهارستاره کیفی خودرو شاهین در حالی صورت گرفته که این محصول گروه سایپا برای نخستین‌بار مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه 598، سایپا شاهین از اوایل زمستان سال ۹۹ بر روی خط تولید رفت و تا آبان ماه ۱۴۰۰ در هیچ یک از جداول کیفی سازمان استاندادر و بازرسی کشور حضور نداشت. این نکته ای بود برخی از کارشناسان به آن اشاره کرده بودند که چرا کیفیت تولید این خودرو که در حال حاضر پرچمدار محصولات گروه خودروسازی سایپا است اعلام نمی شود تا بتوان مقایسه دقیق تری با خودروهای هم کلاس و رقیب آن صورت بگیرد. به عنوان مثال در مطلبی که در گذشته منتشر کردیم به بررسی مقایسه فنی بین سایپا شاهین و تارا دنده ای پرداختیم و در این مطلب در بخش مقایسه کیفیت تولید به این نکته اشاره کرده بودیم.

در آخرین گزارش منتشره شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، با تست‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف سایپاشاهین نظیر فنربندی و تعلیق فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، بدنه، رنگ، صداهای غیرعادی و نفوذ آب، این خودرو توانست چهارستاره کیفی را کسب کند.

کسب چهارستاره کیفی خودرو شاهین در حالی صورت گرفته که این محصول گروه سایپا برای نخستین‌بار مورد بررسی قرار گرفته و با کسب این چهارستاره وارد لیست محصولات مورد ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شده است.

باتوجه به قابلیت‌ها، امکانات و آپشن‌های منحصربه‌فرد خودرو شاهین در میان تولیدات داخلی و افزایش نظارت‌های کیفی شاهین و ارتقای کیفیت روزافزون قطعات و فرایندهای تولید و مونتاژ این محصول، بی‌تردید در ارزیابی‌های آتی با بهبود نمرات کیفی و کسب نمرات بهتر در آزمون‌ها، این جایگاه در میان محصولات تولید داخل حفظ و ارتقا خواهد یافت.

تولید محصولی در سطح شاهین با مجموعه‌ای از امکانات و آپشن‌های روز جهانی که در هیچ‌یک از خودروهای داخلی هم‌رده آن وجود ندارد، در شرایط دشوار تحریم و محدودیت‌های بین‌المللی جهت تأمین قطعات و مواد اولیه مورد نیاز تولید، از جمله موفقیت‌ها و دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها