أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۴۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۰۵ دی ۱۴۰۰
رفتار پرحاشیه مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در جریان بازی با ذوب آهن اصفهان باعث شد تا کادر فنی با این بازیکن جلسه بگذارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی دو بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان، ۲۲ امتیازی شد تا فاصله سه امتیازی با استقلال تهران که صدر جدول است را حفظ کرده باشد. سرخپوشان پایتخت در حالی موفق به برد ذوب آهن شدند که گل نخست را پارسا جعفری دروازه‌بان ذوب آهن به اشتباه وارد دروازه خود کرد.
گل دوم این تیم نیز از روی نقطه پنالتی توسط مهدی ترابی به ثمر رسید. سرخپوشان پایتخت در حالی پس از مدت‌ها با ضربه پنالتی به گل رسیدند که خطای محمد قریشی مدافع ذوب آهن روی عیسی آل کثیر باعث شد تا سیدمهدی سیدعلی اعلام خطا کند.
آل کثیر پس از گرفتن پنالتی برای تیمش قصد داشت خودش پشت توپ بایستد اما با دستور کادر فنی بار دیگر مهدی ترابی پشت پنالتی استاد تا همین موضوع باعث دلخوری آل کثیر شود.
رفتار آل کثیر برای دومین بار هنگام پنالتی زدن ترابی باعث عصبانیت یحیی از این موضوع شد تا سرمربی پرسپولیس تصمیم بگیرد قبل از جلسه تمرین فردا یکشنبه تیمش با حضور دستیاران خود با ال کثیر نشستی را برگزار کند و از او بابت این رفتار توضیح بخواهد.
گل محمدی که ابتدای فصل جاری برخورد جدی با درخواست غیر معمول علیرضا ابراهیمی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس کرد و او را برای چند جلسه تمرینی از حضور د جمع بازیکنان منع کرد می‌خواهد بار دیگر با برخورد انضباطی خود باعث نظم دوباره در جمع بازیکنان شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فعلا نمی‌خواهد رفتار مشابه ابراهیمی را با ال کثیر داشته باشد اما قصد دارد او را با حیطه وظایفش در داخل زمین آشنا کند.
مهدی ترابی طبق تصمیم کادر فنی پرسپولیس نخستین پنالتی زن پرسپولیس است و پس از او نیز امید عالیشاه وظیفه این کار را بر عهده دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها