يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۴۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۰۵ دی ۱۴۰۰
مطابق بند ۱ و ۵ ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی، عدم رعایت موازین شرعی و شئونات شغلی که موجب هتک حرمت جامعه می‌شود، تخلف محسوب گردیده و مجازات محرومیت از اشتغال به حرفه دامپزشکی حداقل از سه ماه تا محرومیت دائم را در محل ارتکاب تخلف به همراه دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از جهان نیوز، سازمان نظام دامپزشکی تهران اقدام خارج از شأن و عرف یک دامپزشک که با انتشار کلیپی در فضای مجازی به حجاب و بانوان محجبه توهین کرده بود، را در بیانیه‌ای محکوم و خاطرنشان کرد: قطعا با این فرد طبق قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

(متاسفانه اخیرا در فضای مجازی کلیپی منتسب به یکی از کلینیک‌های دامپزشکی شهرستان تهران و احتمالا با هدف تخریب فعالیت‌های بهداشتی درمانی مراکز دامپزشکی منتشر شده است. ساخت و انتشار سهوی یا عمدی کلیپ‌هایی از این نوع قطعا باعث مکدر شدن اذهان عمومی و بانوان متدین و محجبه کشور و جامعه دامپزشکی را فراهم می‌آورد. سازمان نظام دامپزشکی استان تهران ضمن تقبیح فعل مذکور در اقدامی فوری نسبت به شناسایی فرد خاطی اقدام نموده و با سازندگان کلیپ که موجبات هتک حرمت جامعه شده‌اند برخورد خواهد نمود.

در قانون سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و آئین‌نامه اجرایی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه‌ای شاغلان حرفه دامپزشکی از طریق هیات بدوی انتظامی دامپزشکی نوع و میزان مجازات برای کسانی که شئونات شغلی، حرفه‌ای و مقدسات مذهبی جامعه را رعایت نکنند، مشخص گردیده است.

دامپزشکان سربازان بی‌ادعا و آماده به خدمت به روستائیان، عشایر و دامداران در اقصی نقاط کشور هستند و اینگونه برخوردهای نادرست و ناروا توسط برخی از افراد موجب خدشه‌دار شدن خدمات و جایگاه دامپزشکان در کشور می‌شود.

مطابق بند ۱ و ۵ ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی، عدم رعایت موازین شرعی و شئونات شغلی که موجب هتک حرمت جامعه می‌شود، تخلف محسوب گردیده و مجازات محرومیت از اشتغال به حرفه دامپزشکی حداقل از سه ماه تا محرومیت دائم را در محل ارتکاب تخلف به همراه دارد.

جهت اطمینان خاطر همکاران دامپزشک و هموطنان گرامی با توجه به اهمیت موضوع و تخریب صورت گرفته از فعالیت‌های گمنام بهداشتی دامپزشکان در جامعه، با توجه به تخریبی که نسبت به حرفه دامپزشکی و شئونات دامپزشکی کشور ایجاد شده و موجب تضعیف حرفه دامپزشکی در نگاه جامعه شده است، هیات بدوی انتظامی شورای نظام دامپزشکی استان تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن در روز جاری اقدام به تشکیل جلسه هیات بدوی انتظامی نموده و پس از طی روند قانونی جهت اطمینان خاطر هموطنان گرامی متعاقبا رای صادره به اطلاع عموم خواهد رسید.)

روز گذشته، فاطمه محمدی مجری تلویزیون با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود از توهین بی‌شرمانه یک دامپزشک در تهران، ضمن انتقاد از این اقدام نوشت:

من می گویم ما خیلی صبوریم...
خیلی صبور!!
ما نه از قوه قضاییه درخواستی داریم نه شکایتی نه اعتراضی...
حساب و کتابمان باشد برای روز حساب!!

از روز گذشته کلیپی از توهین بی شرمانه یک دامپزشک به حجاب اسلامی و هتک حرمت شئونات اسلامی در فضای مجازی منتشر شده است که باعث واکنش مردم به این توهین بی شرمانه شده است، قسمت هایی از این توهین را در کلیپ زیر مشاهده می کنید.

پایگاه 598، پیشاپیش از شما مخاطبین گرامی به دلیل انتشار این کلیپ عذرخواهی می کند:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها