أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۴۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۰۵ دی ۱۴۰۰
معاون فنی باشگاه مس رفسنجان معتقد است اشتباه داوری سبب شکست شاگردان ربیعی مقابل نساجی شده است.

علی علیزاده درباره اعتراض‌های محمد ربیعی به قضاوت ناصر جنگی در دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت: به نساجی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، اما سرمان با یک اشتباه داوری بریده شد. در هفته‌های گذشته چهار پنالتی برای ما گرفته شد که همه کارشناسان گفتند این پنالتی‌ها درست بوده است. داوران فصل گذشته 32 بازی برای ما پنالتی نگرفتند و از آنها می‌خواهم کمی با ما مهربان باشند.

وی با بیان اینکه بازیکنان تکنیکی مس می‌توانند از مدافعان حریف پنالتی بگیرند، تصریح کرد: چهار پنالتی به سود ما اعلام شده که بازیکن ما را در برخی صحنه‌ها ترور کردند! 10 تعویض انجام شد و دروازه‌بان نساجی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد. باید هشت دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شد که فقط چهار دقیقه گرفتند. شنیدم که داور این مسابقه از تبریز بوده است. شکی در پاکی داوران ما نیست، اما وقتی ما هفته گذشته در تبریز پیروز شدیم؛ باید داور تبریزی برای این بازی انتخاب کنند؟ برخی مسائل شائبه‌برانگیز می‌شود و دوست نداریم یک درصد شائبه هم ایجاد شود.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در این مورد که ممکن است اعتراض مربیان نساجی در اعلام پنالتی به سود این تیم مؤثر باشد، به تسنیم گفت: نمی‌گویم عمدی رخ داده است و اگر فریاد نیمکت یک تیم روی قضاوت داور مؤثر باشد، او قطعاً داوری ضعیف است. به نظرم جنگی چنین رفتاری نداشت و صحنه منجر به پنالتی نساجی را درست ندید. ما همه کارهای لازم برای میزبانی از نماینده فدراسیون و داوران را انجام می‌دهیم و نمی‌خواهیم میزبان بدی برای میهمانان باشیم. خواهش می‌کنم مدیران در چیدمان داوری دقت کنند.

علیزاده با تمجید از شرایط فعلی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: هنوز در رتبه پنجم جدول هستیم و تیم خوبی در اختیار داریم. مقابل نساجی فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم و اگر از یکی از این موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، بازنده زمین نبودیم. ما باز هم از این شکست‌ها می‌خوریم و هدف ما این است که به جایگاهی تک رقمی برسیم؛ این رتبه از رده اول جدول است تا نهم.

وی درباره درگیری مأموران نیروی انتظامی با نیمکت‌نشینان مس رفسنجان بیان کرد: اتفاق خاصی نبود و سوءتفاهمی به وجود آمد که برطرف شد.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان راجع به وضعیت ورزشگاه شهدای مس عنوان کرد: 90 درصد کارهای مربوط به چمن را انجام دادیم و 10 درصد کار مانده است. محیط اطراف زمین را درست می‌کنیم و دیگر مشکلی نمی‌ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها