يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۵۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۰۶ دی ۱۴۰۰
رژیم صهیونیستی به دنبال ماجراجویی نباشد؛
عضو هئیت‌رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس گفت: نیروهای مسلح به هر تهدید و ماجراجویی علیه کشورمان از سوی رژیم صهیونیستی پاسخ دندان ‌شکن می‌دهند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی عضو هئیت‌رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مواضع هسته‌ای کشورمان، گفت: این تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان تازگی ندارد و از ابتدای انقلاب اسلامی این رژیم جعلی تلاش کرد تا با تهدید توخالی امنیت‌ خود را تامین کند.

وی با بیان اینکه پس از امضای توافق برجام نیز دشمنی رژیم صهونیستی با ملت ایران بیشتر آشکار شده است، ادامه داد: سران رژیم کودک‌کش اسرائیل تلاش دارند با تاثیر‌گذاری بر کشورهای همسو خود در مذاکرات برجامی مانع از رسیدن به یک توافق جامع از سوی هر دو طرف شوند.

نماینده بهشهر در مجلس با تاکید بر اینکه هرگاه رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه ما داشته با جواب دندان‌شکن از نیروهای مسلح کشورمان دریافت کرده  است، افزود: همانگونه که مقامات نظامی کشورمان اعلام کردند هرگونه تجاوز به خاک کشورمان را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و قطعا دست متجاوزان را قطع و پاسخی قاطع به آنها می‌دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازنداران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اگر بتواند امنیت‌ خود را در مرزهای جعلی که ایجاد کرده حفظ کند کار بزرگی را انجام داده است، عنوان کرد: امروز با قدرتی که حزب‌الله لبنان  و گروه‌های مقاومت پیدا کرده‌اند قطعا رژیم صهیونیستی در حصاری که به دور خود کشیده آرام نخواهد بود.

شریعتی تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان نیز در دوران دفاع مقدس ثابت کرده‌اند به هر تجاوزی به شدت پاسخ می‌دهند و دست متجاوزان از این آب و خاک را قطع می‌کنند.

وی با بیان اینکه سران رژیم صهیونیستی به دنبال ماجراجویی علیه کشورمان نباشند، اظهار داشت: قطعاً هر اقدامی علیه ایران به ویژه تاسیسات هسته‌ای کشورمان تبعات جبران‌ ناپذیری برای رژیم نامشروع صهیونیستی خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها