أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۵۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۰۶ دی ۱۴۰۰
اهمیت جنگ روایت‌ها؛
امیرحسین مرادی و علی یونسی که منافقین آنها را دانشجویان بی گناه دستگیر شده توسط ایران معرفی می کنند در این ویدئو به ساخت بمب با هدایت منافقین و بمب گذاری در مکان های مورد نظر گروهک اعتراف می کنند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، علی یونسی و امیرحسین مرادی سال ۹۹ به اتهام ارتباط با ضد انقلاب و مجاهدین(منافقین) خلق توسط مأموران بازداشت شدند. غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه، در روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت اتهامات دو دانشجوی بازداشتی را ارتباط با ضد انقلاب و گروهک مجاهدین(منافقین) خلق عنوان کرد و گفت: «در بازداشت افراد به حرفه و شغل آنها کاری نداریم؛ بلکه ما به اتهام نگاه می‌کنیم. این افراد که متأسفانه با گروه‌های ضد انقلاب به ویژه گروهک منافقین ارتباط داشتند، تحت تعالیم این گروهک‌ها به دنبال اقدامات خرابکارانه جدی بودند. البته خانواده یکی از این افراد پیش‌تر با این گروهک‌ها ارتباط داشتند و در بازرسی از منازل آنها اقلام انفجاری کشف شد.»

گفتنی است؛ خانواده یونسی کارنامه‌ای سیاه در همکاری با گروهک مجاهدین خلق دارند. برادرش، رضا یونسی رابط گروهک منافقین است، همچنین پدر او یوسف یونسی نیز به دلیل عضویت در این گروهک ۱۲ سال در زندان به سر برده و مادر و خاله او نیز همکاری‌هایی با مجاهدین خلق داشته‌اند.

برادر علی یونسی کیست؟

فارس در این خصوص نوشت: علی یونسی همان فردی است که خانواده او سابقه ارتباط با گروهک تروریستی منافقین را دارند؛ برادر او یعنی «رضا یونسی» که در حال حاضر مقیم سوئد است، دانشجوی اخراجی دانشگاه امیرکبیر است که فعالیت خود را در سال‌های ابتدایی دهه هشتاد در خبرنامه امیرکبیر آغاز و سپس به واسطه «زیبا» خاله‌‌اش که از اعضای شورای مرکزی گروهک منافقین در پاریس بود،‌ ارتباط‌گیری با این گروهک را شروع کرد و بعنوان یک سمپات منافقین به فعالیت در محیط دانشجویی پرداخت؛ او در عین حال هسته‌ای ۱۵ نفره‌ از دانشجویان و دوستان نزدیک‌اش را تشکیل می‌دهد و با تقسیم کار انجام شده در راستای اهداف گروهک منافقین اقدام می کند.

سناریو تکراری جا‌به‌جایی جلاد و شهید! برای علی یونسی و امیرحسین مرادی/ دانشجویِ دانشگاه شریف بودن پوششی مناسب برای پیگیری اقدامات خرابکارانه + فیلم اعترافات

رضا یونسی در سال ۱۳۸۵ پس از اخراج از دانشگاه امیرکبیر به سوئد رفت و برای جذب افراد از روش‌های تطمیعی و وعده‌های مالی و تحصیلی به دانشجویان،‌ سرویس‌دهی به گروهک منافقین را این بار از خارج از کشور آغاز کرد.

«یوسف یونسی» پدر خانواده یونسی هم سابقه دستگیری در سال ۱۳۶۳ را به دلیل اقدامات تروریستی و عضویت در سازمان منافقین دارد که در آن زمان به ۱۲ سال زندان محکوم می‌شود، اما پس از تحمل ۳ سال حبس، عفو و از زندان آزاد می‌شود. 

«مجید» دایی رضا و علی یونسی نیز که عضو گروهک منافقین بود، در سال ۱۳۶۰ کشته شد.

عامل اصلی و سرحلقه اتصال این خانواده به گروهک تروریستی منافقین، «زیبا» خاله رضا و علی یونسی است که همسر او هم در عملیات مرصاد کشته شد. زیبا که سابقه عضویت در شورای مرکزی گروهک منافقین را داشت، در سال ۱۳۸۷ و بر اثر ابتلا به سرطان در پاریس مُرد.

دانشجویِ دانشگاه شریف پوششی مناسب برای پیگیری اقدامات خرابکارانه

از سوی دیگر دانشجویِ دانشگاه شریف بودنِ علی یونسی و امیرحسین مرادی را هم می‌توان پوششی مناسب برای پیگیری اقدامات خرابکارانه از سوی وی برشمرد که با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و با بازداشت به موقع این عناصر،‌ نقشه آنها پیش از هرگونه اقدام خرابکارانه‌ای کشف و خنثی شد.

واکنش ها به فیلم اعتراف دو تروریست مرتبط با منافقین

چندی پیش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فیلمی از اعترافات علی یونسی و امیرحسین مرادی و تصاویری درباره نحوه ساختن بمب و خمپاره منتشر کردند. امیرحسین مرادی و علی یونسی که منافقین آنها را دانشجویان بی گناه دستگیر شده توسط ایران معرفی می کنند در این ویدئو به ساخت بمب با هدایت منافقین و بمب گذاری در مکان های مورد نظر گروهک اعتراف می کنند.

پس از اعترافات دو تروریست مرتبط منافقین و نقش بر آب شدن نقشه های آنها برای عوض کردن جای شهید جلاد، حالا یکبار دروغین بودن دیگر شعارهای ظاهرا آزادی خواهانه منافقین برای سیاه نمایی علیه ایران نمایان شد.

در ادامه بخشی از فیلم اعترافات این دو تروریست در ادامه می‌آید که به صراحت بیان میکنند که با کمک فیلم های آموزشی که از طرف سازمان منافقین برایشان ارسال می‌شده دست به ساخت بمب میزدند:

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها