أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۸۶۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۷ دی ۱۴۰۰
معاون سیاسی ‌سپاه با اشاره ناآرامی‌های اصفهان گفت: امروز دشمن بر روی ناامید کردن مردم برنامه‌ریزی کرده‌ و در موضوع اصفهان نیز دست به دروغ‌پراکنی می‌زد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، سردار یدالله جوانی ‌در جمع بسیجیان شهرستان کاشان با بیان اینکه حماسه 9 دی را هیچ گاه نباید فراموش کرد، اظهار داشت: دشمن قصد داشت با دروغ‌های خود مردم را فریب دهند اما خلوص رهبری و بصیرت مردم باعث شد تا چهره واقعی دشمن آشکار شود درحالی که دشمنان ما آنقدر خوشحال بودند که می‌گفتند جمهوری اسلامی پایان سال 88 را نمی‌بیند.

وی با بیان اینکه این بدین معنی است که تا زمانی که در صحنه باشیم خداوند وعده نصرت داده است، افزود: این انقلاب قطعاً متصل به ظهور می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز گام دوم انقلاب را بر همین اساس تدوین کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به فرمایشات امام راحل در مورد انقلاب اسلامی تصریح کرد: وقتی امام راحل در مورد نااهلان صحبت می‌کند منظور دشمنان داخلی است و در بخش دیگری از فرمایشات خود نیز از دشمن خارجی یاد کرده و در سال 88 این دو دشمن به یکدیگر وصل شدند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 از زمان دوم خرداد به صورت آشکار آغاز شد، گفت: دشمنان معتقدند که اگر جمهوری اسلامی را تا سال 2025 نتوانیم متوقف کنیم دیگر کاری از ما بر نمی‌آید و دشمن دست به دامن برخی از مشکلات داخلی شده تا آنان را به اعتراض، اغتشاش و رویارویی به نظام منجر کنند.

جوانی با بیان اینکه راه ساقط کردن جمهوری اسلامی از دیدگاه دشمن قرار دادن مردم در مقابل نظام است، تصریح کرد: دشمن معتقد است با فشار اقتصادی مردم را در مقابل نظام قرار داد و از این رو تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وی ضمن اشاره به برخی ناآرامی‌ها در اصفهان به ویژه در شرق این شهر تاکید کرد: امروز دشمن بر روی ناامید کردن مردم برنامه‌ریزی کرده‌ است و از این رو دست به دروغ‌پراکنی زده و در این شرایط رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین را داده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به اجرای رزمایش پیامبر اعظم افزود: دولت گذشته تمام تلاش خود را بر روی مذاکرات گذاشت و شش دور مذاکره صورت پذیرفت اما تحریم‌ها در طول این سال‌ها افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در مدت اخیر تهدیدات پررنگ شده بود، ابراز داشت: دشمن سعی داشت که دولت سیزدهم را نیز وابسته به مذاکرات کند و اسرائیل تهدیدات مختلفی انجام داد و از این رو رزمایش پیامبر اعظم برگزار شد و براساس اظهارات فرماندهان سپاه مشخص شد تنها تفاوت این رزمایش با اهداف واقعی در زاویه پرتاب موشک‌ها بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها