أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۸۶۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۰۸ دی ۱۴۰۰
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام ادامه آلودگی هوا در تهران، البرز و اصفهان، از ورود ۲ سامانه بارشی فعال طی امروز و روز شنبه از جنوب به کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا: کبری رفیعی» امروز (چهارشنبه) درباره وضعیت آب وهوا گفت: امروز سامانه بارشی از سمت جنوب غرب وارد کشور می‌شود و بارندگی‌ها در خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کرمان و جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه‌هرمز آغاز خواهد شد.

وی افزود: بارندگی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود و در ارتفاعات انتظار بارش برف را داریم. بر این اساس بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بلندی‌های فارس و کرمان به شکل برف است.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح‌داد: روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، لرستان و ایلام بارش پیش‌بینی شده است که شدت بارش‌ها در فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و نیمه جنوبی خوزستان است.

وی گفت: سامانه بارشی فعال دیگری روز شنبه از سمت جنوب وارد کشور می‌شود و بارندگی‌ها در آن مناطق آغاز خواهد شد.

رفیعی بیان داشت: تهران امروز آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی دارد. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۹ درجه بالای صفر می‌رسد و روزی آلوده را پایتخت خواهیم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها