أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۸۶۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۸ دی ۱۴۰۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تأکید بر لزوم انتقال نمایشگاه های پرمخاطب به مجموعه شهرآفتاب از تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلت های آلاینده در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تأکید بر لزوم انتقال نمایشگاه های پرمخاطب به مجموعه شهرآفتاب از تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلت های آلاینده در تهران خبر داد.

عابد ملکی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در تشریح مصوبات این جلسه با تأکید بر لزوم انتقال نمایشگاه ها از محل نمایشگاه های بین المللی تهران به شهرآفتاب گفت: بی تردید برای سال آینده در سه ماهی که بیشترین وارونگی هوا اتفاق می افتد وضعیت فعلی را نمی پذیریم. قطعا باید نمایشگاه های پرمخاطب به محل شهرآفتاب منتقل شوند.

وی در خصوص مصوبات جلسه امروز نیز گفت: تصمیمات در جلسه امروز برای روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه اتخاذ شده و البته در صورت ادامه پایداری هوا و تشدید آلایندگی در روز جمعه تصمیم جدید اتخاذ و به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

وی ادامه داد: برای روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و جلوگیری از خودروهای فاقد برگه معاینه فنی و همچنین جلوگیری از تردد خودروها و موتورسیکلت های آلاینده انجام خواهد شد. همچنین ممنوعیت تردد شبانه خودروهای سنگین و گازوئیلی اعمال خواهد شد.

وی تأکید کرد: در این روزها جلوگیری از انجام فعالیت های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می شود اجرایی خواهد شد. همچنین باید از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه ها جلوگیری شود و همچنین با هر گونه پسماندسوزی و سوزاندن شاخ و برگ درختان نیز برخورد خواهد شد.

به گفته معاون استاندار تهران، در این ایام استقرار اورژانس در معابر با جانمایی اماکن پرتردد و آلوده تر انجام خواهد شد. همچنین ممنوعیت مازوت سوزی و خودداری از فعالیت های ورزشی در فضای باز نیز باید اجرایی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها