أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۷۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۹ دی ۱۴۰۰
تهران- رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی استان تهران جزئیات مراسم در شهر تهران را اعلام کرد و گفت: این مراسم در میدان امام حسین(ع) و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر: حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام جزئیات مراسم نهم دی در شهر تهران اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

محمودی افزود: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

وی در خصوص جزئیات مراسم یوم الله ۹ دی در شهر تهران واقع در میدان امام حسین (ع) گفت: قرائت قرآن توسط قاری برجسته قصری زاده، اجرای سرود توسط نوجوانان، شعر خوانی توسط شاعر آئینی، قرائت قطعنامه، اجرای مداحی توسط مداح جوان و در نهایت سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های این مراسم است.

رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی استان تهران افزود: از دستگاه‌های فرهنگی، تشکل‌ها و هیئات مذهبی درخواست شده با حضور و خلق جلوه‌های ویژه و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی بر شکوه مراسم بیافزایند؛ در شهرها و بخش‌های استان تهران نیز مراسم ویژه ٩ دی با رعایت دستورات بهداشتی برگزار می‌شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها