کد خبر: ۴۹۸۷۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۰۹ دی ۱۴۰۰
بردهای مشابه در هفته دوازدهم؛
سرخابی های تهران که سالهاست برای رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت جذابی با یکدیگر دارند در پایان هفته دوازدهم بازهم کنار یکدیگر قرار گرفتند تا تعقیب و گریز در بالای جدول ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه 598، نتایج هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به گونه‌ای رقم خورد که لیگ برتر ایران پس از مدت‌ها شاهد حضور سرخابی‌های پایتخت د رتبه‌های اول و دوم جدول شد.

بر اساس گزارش مهر، استقلال تهران با پیروزی یک بر صفر توانست فولاد خوزستان را شکست دهد تا با ۲۸ امتیاز در صدر جدول باقی بماند.

پرسپولیس نیز با نتیجه‌ای مشابه توانست سپاهان اصفهان را شکست دهد تا فرار بزرگ خود برای رسیدن به صدر را ادامه دهد و با ۲۵ امتیاز در تعقیب آبی‌پوشان قرار گرفته و به رتبه دوم جدول برسد.

برد جذاب اقتصادی
پرسپولیس در روزی که شاگردان محرم نویدکیا بازی تهاجمی و رو به جلویی از خود به نمایش گذاشتند توانستند مدیریت کاملی داشته و روی موقعیت‌های اندک خود به گل سه امتیازی برسند.

نتیجه یک بر صفر این دیدار به سود پرسپولیس در حالی رقم خورد که دو تیم قبل از این دیدار هم امتیاز بودند و این نتیجه توانست پرسپولیس را به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

خط حمله گلزن قرمز و آبی
هفدهمین گل پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر را کمال کامیابی نیا به ثمر رساند. تک گل او همراه با گلزنی مهدی مهدی پور در استقلال شد تا سرخابی‌های پایتخت با بهترین آمار در امر گلزنی کار خود را پیش ببرند.


بازگشت لک به روزهای کلین شیت
حامد لک بار دیگر توانست دروازه پرسپولیس ر ا مقابل سپاهان بسته نگه دارد تا دروازه‌بان این تیم کلین شیت مهم دیگری را در فصل جاری به نام خود ثبت کند.
لک در چند بازی قبلی فراز و نشیب‌های ابتدای فصل را کنار گذاشته و توانسته است دروازه سرخپوشان را همچون دیدار با ذوب آهن اصفهان بسته نگه دارد. او در روزهایی که بی رقیب تمرین می‌کند ترس را بابت تنها دروازه‌ بان مطمئن در تمرینات پرسپولیس از یحیی گل محمدی گرفته تا کمتر هوادار این تیم یاد بوژیدار رادوشوویچ که تهران را به دلیل عدم تعهدات مالی باشگاه ترک کرده است، بیندازد.

یحیی مثل فرهاد شد
به نظر می‌رسد فرمول رسیدن به صدر جدول در فوتبال لیگ برتر ایران کاملا مشخص شده است. تیم‌هایی که کمتر گل می‌خورند و با حداقل گلزنی به سه امتیاز می‌رسد.
فرمولی که یحیی گل محمدی همچون دو فصل گذشته که روی نیمکت پرسپولیس بود به آن رجوع کرده است تا شبیه به فرهاد مجیدی در فصل جاری شود و در کنار هم برای کسب جام رقابت کنند.

منبع : جهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها