يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۷۵۹
زمان انتشار: ۱۶:۴۶     ۰۹ دی ۱۴۰۰
رسول کربکندی مطرح کرد؛
یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید نویدکیا مربی جوانی است که همه ویژگی‌های یک مربی خوب را دارد و باید اجازه دهند به کارش ادامه دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، رسول کربکندی درباره برتری پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار کرد: دو تیم قدرتمند ایران مقابل هم قرار گرفتند و این حساسیت بازی را افزایش داد. پیش بینی می‌شد که بازی سختی شود و به دلیل حواشی گذشته، سازمان لیگ اعلام کرد بازی در زمین بی طرف برگزار شود. سپاهان در اوایل بازی یک موقعیت خیلی خوب داشت که استفاده نکرد و روی یک اتفاق و ضربه سر خود مدافع سپاهان، توپ به کامیابی نیا رسید و پرسپولیسی‌ها توانستند به گل برسند.

او ادامه داد: بعد از آن سپاهان خیلی خوب بازی کرد و بازی در اختیارش بود اما پرسپولیس خیلی خوب دفاع کرد و توانست با پیروزی از این بازی خارج شود. در مجموع بازی بسیار خوبی بود. سپاهان خوب بازی کرد اما نتوانست به گل برسد و در مقابل پرسپولیس با دوندگی و یک بازی منجسم سه امتیاز بازی را کسب کرد. هیچ تیمی مثل سپاهان زیبا بازی نمی‌کند اما همه تیم‌ها این مساله را متوجه شدند که با تجمع دفاعی و ضد حمله زدن راه به گل رسیدن سپاهان را ببندند.

این پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه "کادر فنی سپاهان باید در تفکرات و تاکتیک‌های فوتبالش تجدید نظر کند،" عنوان کرد: سپاهان یکی از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های ایران است و مربی‌ اش بی حاشیه‌ترین و حرفه‌ای ترین مربی است اما در ایران و حتی در تمام دنیا اولویت با نتیجه گرفتن است. به نظرم باید نگرش جدیدی در تاکتیک‌ها ایجاد کنند تا یک تیم نتواند به راحتی با تجمع دفاعی راه گلزنی‌شان را ببندد.

او درباره مشکل گلزنی مهاجمان سپاهان گفت: وقتی یک تیم با تجمع دفاعی مقابل شما قرار می‌گیرد، تمام تاکتیک‌های شما به‌هم می‌ریزد. تا پشت محوطه جریمه خوب کار می‌کنید اما با دفع توپ تمام زحمتی که کشیدید هدر می‌رود. این تجمع دفاعی همیشه کار مهاجمان را سخت می‌کند و باعث می‌شود مهاجمان نتوانند خوب کار کنند. ضمن اینکه سپاهان در گذشته یک مهاجم سر زن خیلی قوی داشت که می‌توانست خوب گلزنی کند اما نویدکیا دوست دارد تیمش روی زمین فوتبال بازی کند.

کربکندی درباره عملکرد نویدکیا بیان کرد: او مربی جوانی است که همه ویژگی‌های یک مربی خوب را دارد. با بازیکنانی که دارد، قول می‌دهم به روزهای خوبش برگردد. باید اجازه دهند محرم نویدکیا به کارش ادامه دهد و کادر فنی هم باید نگرش جدیدی را برای کارش ایجاد کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها