يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۸۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۱ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام رئیسی نشست‌های جداگانه‌ای با اساتید حوزه و علمای قم داشت.

به گزارش پایگاه 598، بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه دیدارهای خود در شهر قم نشست‌های جداگانه‌ای با اعضای شورای عالی مدیریت حوزه علمیه قم، جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و هیئت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم داشت.

در این نشست‌ها اساتید و علمای حاضر به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در موضوعات مختلف مذهبی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پرداختند و رئیس جمهور هم نکاتی درباره اقدامات و برنامه‌های دولت سیزدهم ارائه کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها