يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۹۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۱۳ دی ۱۴۰۰
باشگاه الهلال عربستان برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب کاپیتان آرسنال است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از کوره، اوبامیانگ روزهای خوبی را در آرسنال تجربه نمی‌کند. اختلاف این بازیکن سرشناس با آرتتا باعث شده تا بازوبند کاپیتانی توپچی‌ها از این بازیکن گرفته شود و کمتر فرصت بازی به او برسد.

اوبامیانگ مشتریان زیادی دارد و حتی خبرهای درباره علاقه بارسلونا به جذب این بازیکن به گوش رسیده است.

الهلال عربستان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا هم به دنبال جذب این بازیکن گابنی است.

نیکولو شرا، خبرنگار سرشناس ایتالیایی در صفحه توییتر خود نوشت: "الهلال پیشنهاد وسوسه کننده‌ای به اوبامیانگ داده به طوری که حاضر با این بازیکن قرارداد سه ساله امضا کند البته اولویت خود این بازیکن در صورت جدایی از آرسنال فوتبال اروپا است".

علاوه بر بارسلونا و الهلال تیم‌های نیوکاسل و یوونتوس هم به جذب این بازیکن 32 ساله ابراز علاقه نشان داده‌اند این درحالی است که او تا سال 2023 با توپچی‌ها قرارداد دارد.

الهلال عربستان درحالی به دنبال جذب اوبامیانگ است که در خط حمله خود مثلث سرشناس مارگا، گومز و پریرا را دارد اما سران باشگاه برای حضور قدرتمند در جام جهانی باشگاهی به دنبال جذب یک بازیکن سرشناس دیگر هستند که اوبامیانگ یکی از گزینه‌هاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها