يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۰۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۱۵ دی ۱۴۰۰
دولت آمریکا به توقیف کشتی اماراتی در سواحل بندر الحدیده واکنش نشان داد و مدعی شد که این اقدام ارتش یمن تجارت بین‎المللی و امنیت منطقه‌ای را در معرض تهدید قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا دیشب به توقیف کشتی اماراتی در بندر الحدیده از سوی نیروهای یمنی واکنش نشان داد و محکوم کرد.

وزارت خارجه آمریکا افزود: این اقدامات با قوانین مربوط به آزادی کشتی‌رانی در دریای سرخ مغایرت دارد و تجارت بین‌المللی و ثبات منطقه‌ای را در معرض تهدید قرار می‌دهد.

نیروهای مسلح یمن اخیرا یک کشتی اماراتی حامل تجهیزات نظامی را در بندر الحدیده توقیف کرده‌اند. «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز دوشنبه اعلام کرد که یک کشتی باری امارات را که حامل تجهیزات نظامی بوده و بدون مجوز وارد آب‌های یمن شده بود، توقیف شده است.

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و رئیس هیئت مذاکره کننده یمنی در واکنش به توقیف این کشتی اماراتی در توییتی اعلام کرد، عملیات موفق و بی‌سابقه در توقیف کشتی اماراتی در چارچوب مقابله با تجاوزات و محاصره تحمیلی دشمن انجام شد و این حق مشروع ملت یمن است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها