أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۰۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۱۵ دی ۱۴۰۰
مشاور رسانه‌ای معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر ادغام معاونت پارلمانی و معاونت حقوقی رئیس جمهور را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر: والی زاده مشاور رسانه‌ای سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به خبر ادغام معاونت پارلمانی و معاونت حقوقی رئیس جمهور با تکذیب موضوع ادغام این دو معاونت و یا خبر جایگزینی فرد دیگری در معاونت پارلمانی گفت: جهت اطلاع باید بگویم که هم اکنون طرحی آماده ارائه به نهاد ریاست جمهوری شده است که با تصویب آن تشکیلات و ماموریت‌های معاونت پارلمانی توسعه پیدا خواهد کرد.

والی زاده ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های گسترده معاونت پارلمانی رئیس جمهور شامل نظارت، هماهنگی، پیگیری و دفاع از لوایح دولت، هماهنگی معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی و پیگیری و گردش کار تصویب لوایح قانونی این ضرورت احساس شده است که این معاونت توسعه پیدا کند.

مشاور رسانه‌ای معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: به دلیل گستردگی فعالیت‌ها و وظایف، این معاونت درگذشته به درستی از معاونت حقوقی تفکیک شده است تا تمرکز بیشتری در این باره صورت پذیرد.

والی زاده همچنین افزود: تعاملات دولت و مجلس در موضوعات کلان سطح مطلوبی دارد و ارتباطات و دسترسی نمایندگان به رئیس جمهور و اعضای کابینه بیش از هر زمانی است. بحث‌های کارشناسی این دو قوه در برخی موضوعات نشان از جدیت دو مجموعه برای حل مشکلات کشور است و نباید برخی افراد از ابزارهای نظارتی رایج نمایندگان مانند سوال و تذکر و تعاملات متقابل را تعبیر به تقابل کنند.

مشاور رسانه‌ای معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ برخی بازتاب‌های رسانه‌ای که اخیراً در خصوص ادغام معاونت‌ها مطرح شده، اظهار داشت: این گونه شایعات برخاسته از رسانه‌های غیرحرفه‌ای و کم شناخته است که با فقر سوژه مواجهه هستند و بعضی مواقع دست به خلق سوژه می‌زنند، ولی به لحاظ اصول و اسلوب خبرنگاری و قواعد رسانه‌ای و مباحث مربوط به اعتبار منبع و اعتماد مخاطب، معلوم است که این روش‌های غیر حرفه‌ای محل اعتنا و اعتبار نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها