کد خبر: ۴۹۹۱۰۱
زمان انتشار: ۰۸:۲۹     ۱۸ دی ۱۴۰۰
دومین سالگرد حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد؛
سازمان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه نمونه از موشک هایی که در حمله به این پایگاه مورد استفاده قرار گرفته بود را در محوطه مصلی برای بازدید و مشاهده نمازگزاران به نمایش گذاشت

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598-دکتر سید جواد هاشمی فشارکی/ چهار دهه پیش رژیم بعث عراق به نیابت از بلوک غرب و شرق؛ تهران و برخی شهرهای ایران را بمبارن کرد و امروز موشک‌های تولید ایرانی مقاومت امت را به رخ دشمن کشیدند!

نخست: موشک باران ایران

حملات موشکی رژیم بعث عراق با کمکهای کشورهای شرقی و غربی به صدام؛ برای جبران موازنه عملیات‌های رزمندگان در جبهه‌های نبرد دوران طلایی دفاع مقدس و کاهش توان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بود.

پنج سری از جنگ شهرها توسط رژیم بعث عراق رقم خورد. اولین آن در بهمن ۶۲ صورت گرفت. دومین سری آن طی عملیات بدر در فروردین ۶۴بود. سومین سری پاسخ به عملیات رزمندگان ایران در منطقه سومار بنام عملیات کربلای ۶ طی دی و بهمن ۶۵ انجام گرفت و به دنبال آن سری چهارم به مدت ۳ ماه از بهمن ۶۵ تا اردیبهشت۶۶ادامه یافت. و سری پنجم در زمستان سال ۱۳۶۶ بود که تا اردیبهشت ۶۷ به طول انجامید.

طی این حملات صدام بیش از ۱۰۰ فروند موشک به شهر تهران شلیک کرد، که بیش از ۲ هزار ۵۹۷ نفر از شهروندان مظلوم و بی‌پناه، شهید و مجروح شدند وخسارات زیادی به واحدهای مسکونی مردم وارد شد.

دوم: موشک‌باران پایگاه های امریکا

پنج روز پس از حمله جنایتکارانه آمریکا به فرودگاه بغداد که منجر به شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانش شد.

جزییات موشک باران پایگاه نیروهای نظامی آمریکایی

در ساعت ۱:۲۰ بامداد روز ۱۸ دی ۱۳۹۸، عملیات موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب چند موشک‌ بالستیک، پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار عراق و پایگاهی در اربیل را که محل استقرار نیروهای متجاوز و جنایتکار آمریکایی بودند، را هدف قرار گرفت. 

سوم: مصلی تهران

به مناسبت دومین سالگرد حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد، صبح جمعه 17 دی ماه؛ سازمان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه نمونه از موشک هایی که در حمله به این پایگاه مورد استفاده قرار گرفته بود را در محوطه مصلی برای بازدید و مشاهده نمازگزاران به نمایش گذاشت و این توانمندی را که چند روز پیش در رزمایش پیامبراعظم 17 اجرا کرده بود؛ به رخ دشمنان کشاند.

باز موشک باران تهران

سخن پایانی: بر خلاف تفکر القایی غربگرایان اصلاح طلب؛ به همت شهید طهرانی مقدم و.... صنعت موشکی کشور از هیچ به اوج و به بازدارندگی دشمن در قصد تجاوز رسیده ایم، بگونه ای که امریکای کدخدا جرات باز پس زدن نیافت . ودر خصوص موشک های شبیخون فرهنگی دشمن را نیز بایستی اینگونه عمل کرد.

تصاویر رونمایی از سه موشک شلیک شده به عین الاسد در تهران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها