يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۲۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۹ دی ۱۴۰۰
رئال مادرید نیمه نخست برابر والنسیا را با پنالتی ای که کریم بنزما گل کرد، پیروز به رختکن رفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، دو روز قبل از شروع بازی انتخاب الخاندرو هرناندز به عنوان داور مسابقه رئال و والنسیا، اعتراض شدید مادریدی ها را به دنبال داشت. هرناندز در بازی های زیادی به ضرر رئال سوت زده بود که نزدیک ترینش دربی فصل گذشته برابر اتلتیکو بود که رئالی ها اعتقاد داشتند یک پنالتی مسلم برای شان اعلام نشده است.

نکته جالب اینکه هرناندز امشب تبدیل به اولین داوری شد که پس از مدت ها برای رئال در لالیگا اعلام پنالتی می کند.

 

 

خطا روی کاسیمیرو را او پنالتی گرفت در حالی که والنسیایی ها به شدت اعتراض داشتند. کارشناس داوری آاس نیز این صحنه را پنالتی می داند ولی در مارکا خلاف این عقیده را دارند.

دقایقی پس از گل کریم بنزما حساب رسمی توئیتر والنسیا توئیتی جنجالی با این مضمون منتشر کرد:« دزدی های رئال مادرید در حال تبدیل شدن به یک مساله تکراری است.»

 

 

 

 

جرارد پیکه هم با کوت کردن این توئیت وارد غائله شد و با گذاشتن ایموجی سکوت، نوشت:« این را با صدای بلند نگویید که جریمه خواهید شد.»

 

 

 

 

توئیتی که به سرعت بازتاب پیدا کرد و مطابق انتظار، واکنش های منفی فراوانی را میان رئالی ها به دنبال داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها