کد خبر: ۴۹۹۲۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۱۹ دی ۱۴۰۰
تیم پرسپولیس در نیمه دوم بازی با شهرخودرو، نمایش دور از انتظاری داشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از "ورزش سه"، تساوی مقابل شهرخودرو باعث شد تا پرسپولیس فرصت صدرنشینی موقت را از دست بدهد و شانسش برای قهرمانی نیم فصل به حداقل برسد و این تساوی در حالی رقم خورد که پرسپولیس در نیمه اول نمایش قابل قبولی داشت.

 

در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه نخست، سرخپوشان سه موقعیت بسیار خوب گلزنی داشتند که دو تا را عیسی آل‌کثیر از دست داد. در موقعیتی که با پاس کات بک به دست آمد، شاید خود او هم انتظار داشت که کار را تمام کند اما به شکلی عجیب سایه توپ را زد تا در حسرت پنجمین گل فصل باقی بماند.

 

 

نمایش ناامیدکننده آل‌کثیر در شرایطی اتفاق افتاد که بسیاری از هواداران پرسپولیس امیدوار بودند با ورود مهدی عبدی، اوضاع تغییر کند اما این اتفاق رخ نداد. عبدی در طول فرصت ۳۹ دقیقه‌ای حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت و در مقابل خط دفاعی منسجم شهرخودرو کاری از پیش نبرد.

 

او که در دوندگی و حضور در صحنه، با ضعف جدی روبروست، در دوئل‌ها هم موفقیت چندانی نداشت تا پرسپولیس در نیمه دوم اثری از تیم قهرمان نداشته باشد.

 

البته نباید از این نکته گذشت که سرخپوشان در بیشتر دقایق نیمه دوم تلاش می‌کردند با استفاده از ترابی و آقایی در چپ و نعمتی و شیری در راست کار خود را پیش ببرند و با ارسال روی دروازه خطرساز شوند و عملا برنامه دیگری از این تیم مشاهده نشد.

 

 

نکته ناامیدکننده اینکه بازیکنان کناری پرسپولیس در ارسال‌های استاندارد توفیق چندانی نداشتند و بیشتر سانترهایشان پیش از رسیدن به منطقه خطرناک در مقابل دروازه، دفع می‌شد چرا که ارتفاع و دقت چندانی نداشت.

 

با این حال، پرسپولیس یکی از بدترین نیمه‌های خود را در مشهد و مقابل شهرخودرو سپری کرد تا هم امتیاز با سپاهان در جایگاه دوم بایستد. اگرچه همچنان این تیم مدعی قهرمانی است اما حالا بسیاری تردید دارند که شایستگی اش را هم داشته باشد. حالا زمانی است که یحیی باید اوضاع را تغییر دهد و دوباره خودش را اثبات کند - البته او و دستیارش ابتدا باید بپذیرند که نمایشی پایین تر از سطح انتظار را داشته‌اند، حتی اگر ۶۴۶ پاس داده باشند.

عکس: احمد هادی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها