يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۲۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۹ دی ۱۴۰۰
سوپرجام فوتبال ایران فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به یاد شهدای چوار ایلام برگزار می شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه سوپرجام فوتبال ایران بین تیم های پرسپولیس  و فولاد خوزستان به یاد شهدای چوار ایلام  برگزار می شود.

 

در ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۵، هواپیماهای رژیم بعثی عراق مسابقه فوتبال بین تیم های «منتخب چوار» و «منتخب جوانان ایلام» را بمباران نمودند که در این فاجعه دردناک؛ ۹ بازیکن فوتبال، یک داور و پنج تماشاگر به شهادت رسیده و ده‌ها نفر به درجه جانبازی نائل آمدند.

 

واقعه مذکور به عنوان یک حادثه تلخ و جنایتی مشابه آن در جهان وجود ندارد، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت و ایشان در مراسم اولین کنگره شهدای استان ایلام، بر جهانی شدن واقعه چوار و مطرح کردن آن در نهادهای حقوق بشری تاکید نمودند. 

با اسنپ، از رانندگی تو مسیر همیشگیت پول دربیار!

با اسنپ، از رانندگی تو مسیر همیشگیت پول دربیار!

 

بازی سوپرجام بین تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان  که با سی و پنجمین سالروز فاجعه بمباران مسابقه فوتبال چوار ایلام مصادف شده است، روز ۱۸ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با همکاری معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاونی فرهنگی ورزشی شهدای چوار ۶۵ ایلام و سایر نهادهای مرتبط ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت در نظر گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها