يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۲۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۲۰ دی ۱۴۰۰
هاآرتص:
روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی به موضوع هراس سران رژیم صهیونیستی نسبت به آنچه استفاده روز افزون حزب الله از پهپادها برای جمع آوری اطلاعات از این رژیم خواند، پرداخته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، روزنامه عبری «هاآرتص» روز شنبه در گزارشی نوشت که به دلیل استفاده روزافزون حزب الله لبنان از پهپادها، در میان سران نظامی و سیاسی اسرائیل حالتی از نگرانی وجود دارد.

این روزنامه توضیح داد که پس از کسب تجربه حزب الله در سوریه، استفاده این حزب از پهپادها در حال افزایش است.

این روزنامه تاکید کرد که استفاده حزب الله از این هواپیماها با هدف «جمع آوری اطلاعات» در مورد اسرائیل برای اهداف عملیاتی است  و از همین رو رهبران سیاسی و نظامی در تل آویو نسبت به این قضیه همچنان نگران هستند.

این روزنامه مدعی شد که  پهپاد حزب الله که جمعه گذشته پس از عبور از مرز توسط ارتش اسرائیل سرنگون شد، پنجمین پهپاد از نوع خود است که تنها در یک سال گذشته سرنگون شده است.

«آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونسیتی جمعه گذشته در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر با انتشار تصاویری مدعی شده بود که ارتش این رژیم به تازگی یک پهپاد متعلق به جنبش حزب‌الله لبنان را سرنگون کرده که از آن برای جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی استفاده می‌شده است.

سخنگوی ارتش تل‌آویو همچنین ادعا کرده بود که در پهپاد مذکور تصاویری محرمانه از نیروهای حزب‌الله در حال تمرین استفاده از پهپاد ثبت شده که تل‌آویو به آن دست پیدا کرده است.

در همین حال روزنامه الاخبار لبنان نوشت چنین ادعایی حماقت اسرائیل را نشان می‌دهد چراکه تصاویر منتشر شده خود ادعای سخنگوی ارتش [رژیم] اشغالگر را رد می‌کند. در یکی از این تصاویر، جوانانی دیده می‌شوند که ادعا شده از اعضای حزب‌الله هستند در حالی که آن‌ها لباس غیرنظامی بر تن دارند و در یک مکان عمومی که اطراف آن پر از خودرو است، ایستاده‌اند. در عین حال، هیچ پرچم یا چیز دیگری وجود ندارد که نشان دهد این افراد مرتبط با حزب‌الله هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها