يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۲۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۰ دی ۱۴۰۰
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که تست کرونای رئیس پنتاگون در روز یک شنبه منفی بوده و او از روز دوشنبه در محل کارش حاضر خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که پس از یک هفته ابتلای «لوید آستین» رئیس پنتاگون به ویروس کرونا تست وی در روز یک شنبه منفی اعلام شده است.

در این بیانیه آمده است، آستین از روز دوشنبه به محل کارش بازخواهد بازگشت.

یک شنبه هفته گذشته لوید آستین از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داده بود و طی هفت روز گذشته در قرنطینه به سر می‌برد و از راه دور به کارهای خود رسیدگی میکرد. 

وزیر دفاع آمریکا درحالی به کووید-۱۹ مبتلا شده بود که سه دُز واکسن دریافت کرده بود. 

دانشگاه جانز هاپکینز روز یک شنبه اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده از مرز ۶۰ میلیون نفر عبور کرده است. 

 طی دو هفته گذشته تعداد موارد ابتلای روزانه به کرونا در ایالات متحده روندی افزایشی داشته و بر اساس گزارش بلومبرگ، روز دوشنبه هفته پیش بیش از یک میلیون نفر در این کشور به این بیماری مبتلا شدند. رکورد قبلی روزانه حدود ۵۹۱ هزار ابتلا بود.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌تایمز» اخیراً با اشاره به روند صعودی ابتلا به کرونا و فوتی‌های این ویروس در ایالات متحده گزارش کرد که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا با وعده شکست ویروس کرونا از طریق واکسیناسیون گسترده در سراسر آمریکا وارد کاخ سفید شد اما همه چیز طبق برنامه پیش نرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها