يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۳۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۲۱ دی ۱۴۰۰
دیمارتزیو:
از دقایقی پیش کلمه سردار در میان توییتهای ایتالیایی علاقمندان به فوتبال به نحو چشمگیری سیر صعودی داشته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، در پی انتشار خبری در وبسایت جانلوکا دیمارتزیو خبرنگار مشهور اسکای اسپورت و ادعای علاقمندی یوونتوس به استخدام مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ ؛ بحث درباره سردار بالا گرفته است.

دیمارتزیو ادعا کرده در پی مصدومیت شدید فدریکو کیه‌زا ، سردار برای یوونتوس یک گزینه مناسب به شمار می‌آید. آنها یک جا برای یک بازیکن عیر اتحادیه اروپا دارند و همچنین قصد ندارند برای این خرید هزینه عجیب و غریبی انجام بدهند . این شایعه در رایطی است که آلوارو موراتا هم برای جدایی با یووه درگیر است.

دیمارتزیو سردار را یک مهاجم انعطاف پذیر معرفی کرده که در آستانه پایان قرارداد با زنیت مورد توجه تیمهایی از فرانسه و آلمان است اما باشگاه روس برای نگه داشتن وی پافشاری می‌کند چرا که گزینه جایگزینی وی را نیافته است.

الگری از باشگاه درخواست خریدی برای تقویت خط حمله را دارد و شاید آزمون که دو فصل پیش به شدت مورد توجه لاتزیو بود سرانجام به یکی از شایعات جدی اطراف جامه عمل بپوشد.البته او پیش‌تر و به صورت جدی ناپولی را بعنوان مشتری در نظر داشته و شاید نتیجه نهایی همین انتقال آزاد (در انتهای فصل) به ایتالیا بجای جدایی از زنیت در دوران پنجره زمستانی باشد.

باشگاه روس موفق به تمدید با او نشده و این مهمترین سیگنال جدایی آزمون است؛او با قیمت صفر در تابستان بهترین انتخابها را خواهد داشت.

سردار و یوونتوس به این دلایل محکم! + عکس

یک کاربر اینالیایی این عکس را توییت و به تعدد خبرا درباره سردار و تیمهای مختلفی که اسمشان  برای استخدام آزمون مطرح شده اشاره کرده.البته خود سردار هم مکرر شایعات را تکذیب کرده و علاقه‌ای به خبرسازی درباره خودش ندارد اما با کیفیتی که او دارد عجیب نیست که در باز شدن هر پنجره‌ای اسم او را برای هر تیمی بنویسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها