يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۳۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۲۱ دی ۱۴۰۰
رودی ژستد گفت: استقلال پرستیژ بالایی دارد و هیچ تاملی برای آمدن به اینجا نکردم. با دوستانم صحبت می کردم و همیشه در مورد استقلال حرف های خوبی می‌شنیدم و دوست داشتم که به اینجا بیایم.

به گزارش پایگاه 598، «رودی ژستد» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص تفاوت های بازی در ایران و کشورهای مختلف، اظهار داشت: بازی در انگلیس بسیار فیزیکی بود اما در ایران داوران کمی متفاوت کار می کنند و باید سازگار شویم.

وی اظهار داشت: باشگاه استقلال پرستیژ بالایی داشت و هیچ تاملی برای آمدن به اینجا نکردم. با دوستانم صحبت می کردم و همیشه در مورد استقلال حرف های خوبی شنیدم و دوست داشتم که به اینجا بیایم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد داوری های لیگ ایران و راحت خطا گرفتن آن ها بیان کرد: بازی های زیادی در پیش داریم و دوست دارم در این خصوص سکوت کنم. در هر کشور داوری متفاوت است و من باید خودم را با این نوع داوری وقف بدهم. در انگلیس می توانیم با داور صحبت کنیم اما در هر حال باید خودمان را وقف بدهیم.  

ژستد در خصوص صحنه جنجالی دیدار برابر پرسپولیس و مس رفسنجان گفت: به نظر من هر دو صحنه پنالتی بود مخصوصا صحنه بازی با پرسپولیس که به طور قطع پنالتی بود. بازی با مس نیز بازیکن از پشت پیراهنم را گرفت و اگر VAR بود، پنالتی گرفته می شد اما داور نظر دیگری داشت.  

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد یادگیری زبان فارسی بیان کرد: برخی رنگ ها را یاد گرفتم. آبی و نارنجی. سلام را هم باید در همه جا بگوییم و آن را بلد هستم. گل بزن هم را یاد گرفتم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها